האיומים על משפחת אבו סיאם לא נפסקים: חודשיים וחצי אחרי שרבאב בת ה-30 נרצחה ביריות לעיני בנותיה ומשפחתה מנהלת מאז מאבק להשארת המשמורת עליהן בחזקתה, אלמונים הגיעו בשעת לילה מאוחרת ופתחו באש על בית סבה של רבאב בלוד.
בתיעוד מהשבוע שעבר שהגיע לידי ynet, אלמונים הגיעו בלילה שבין שני ושלישי אל פתח הבית, ניסו לפתוח את השער, ולאחר שלא הצליחו - פתחו בירי לכל עבר. איש מיושבי הבית לא נפגע בגוף, אך נזק רב נגרם לרכוש. סבה של רבאב נזקק לאשפוז לאחר שלקה בחרדה.
2 צפייה בגלריה
הירי לביתו של אביה של רבאב אבו סיאם
הירי לביתו של אביה של רבאב אבו סיאם
מתקרבים לשער - ופותחים באש. האלמונים שנקלטו במצלמות
2 צפייה בגלריה
הירי לביתו של אביה של רבאב אבו סיאם
הירי לביתו של אביה של רבאב אבו סיאם
סימני הירי על שער הברזל
אחרי הפרסום ב-ynet על הימשכות החקירה והאיומים על בנותיה וקרוביה של רבאב, נעצר חשוד ראשון באיומים - גיסה של הנרצחת שאיים לפי החשד על אחותה. כמו כן, בעלה לשעבר של רבאב תועד במצלמות האבטחה כמה חודשים לפני הרצח כשהוא מרסק עם אחיו, שנעצר בחשד לאיומים, את רכבה אל חמותו.
לפי גורם המעורה בחקירה, למשטרה יש חשוד מרכזי ברצח על הכוונת - אך הוא טרם אותר. האיש נצפה כמה פעמים בנקודות מרכזיות בלוד שמוכרות למשטרה, אך עדיין לא דווח על מעצרו.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.