הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה הערב (רביעי) על פיצוצים באזור א-סידה זינב, שנמצא מדרום לבירה דמשק. לפי הדיווחים, פיצוצים נשמעו באזור ומערכות ההגנה האווירית יירטו "מטרות עוינות".
בהודעה רשמית של משרד ההגנה הסורי נטען כי ההגנה האווירית יירטה את מרבית הטילים "בתקיפה הישראלית באזור הכפרי של דמשק", וכי בעקבות התקיפה נגרם נזק לרכוש. גם המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון היושב בלונדון ומזוהה עם האופוזיציה, ייחס את התקיפה לישראל, והוסיף כי פעילי חיזבאללה נהרגו.

3 צפייה בגלריה
תיעוד ערבי מהתקיפות בדמשק, סוריה
תיעוד ערבי מהתקיפות בדמשק, סוריה
תיעוד ערבי מהתקיפות בדמשק
אתר "קול הבירה" הסורי דיווח גם הוא כי "התקיפה ישראלית", וכי היא "פגעה באתרים בא-סיידה זינב בדרום דמשק. מטוסי קרב פגעו בשלושה אתרים בעיר, אמבולנסים וכיבוי אש בדרכם למקום. נהרס בניין שעשוי להיות מפקדה של המיליציות האיראניות". מאוחר יותר דווח באתר כי התקיפה כוונה למתקן צבאי של הצבא הסורי.
בשבוע שעבר דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית בסוריה "סאנא" על הרוגים בתקיפה ישראלית במבנה מגורים בשכונת "כפר סוסה" בדמשק. ברשת "סקיי ניוז" בשפה הערבית דווח אז מפי גורמים סוריים כי יעד התקיפה היה "אישיות איראנית". מנגד, שעות ספורות אחרי אותה התקיפה דיווחה רשת SNN האיראנית כי לא היו הרוגים איראנים כתוצאה ממנה. מוקדם יותר החודש סוריה האשימה כי ישראל תקפה באמצעות טילים באזור כפרי ממערב לבירה דמשק, ובסוכנות הידיעות "סאנא" דווח כי מערכות ההגנה האווירית "יירטו כמה טילים ששוגרו על ידי ישראל".
לאורך המלחמה התרבו מאוד התקיפות שמיוחסות לישראל בסוריה, שבהן חוסלו בכירים איראנים. על רקע התקיפות הללו וחיסולי הבכירים, סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי איראן צמצמה את מספר המפקדים הבכירים של משמרות המהפכה שנמצאים בסוריה.