לילה קטלני בכבישי יו"ש: שני בני אדם נהרגו אמש (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 5, סמוך למעבר אורנית. אחד מהם הוא ככל הנראה גנב רכב שניסה להימלט לכיוון השומרון. הוא נסע נגד כיוון התנועה והתנגש חזיתית ברכב בו נהג אדם כבן 60. שניהם נהרגו במקום, וחוקרי מרחב שרון פתחו בחקירת התאונה הקשה.
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים קטלנית בכביש 5
תאונת דרכים קטלנית בכביש 5
תאונת דרכים קטלנית בכביש 5
( צילום: כבאות יוש)
הנהיגה הפרועה בכבישי יהודה ושומרון היא דבר שבשגרה, חלק ממציאות החיים באזור. רק אתמול, שעה לאחר התאונה הקטלנית, תיעד תושב יצהר עזרי טובי את הנסיעה שלו בכבישי השומרון. חמש דקות של סרטון, במהלכו נראים רכבים חוצים קו לבן (קו הפרדה רצוף) באופן שרירותי, ללא כל הבחנה.
"בעזרת השם ניצלנו הערב ממוות", אמר אתמול טובי לאחר הנסיעה, וסיפר על הבעתה. "חזרנו מנסיעה בכביש 60. פתאום מולנו הגיח רכב ערבי שיצא לעקיפה עם אורות גבוהים, ובזכות הצעקה של אשתי הצלחתי בשבריר שנייה האחרונה להסיט את הרכב שלנו אל השוליים.
"היינו במרחק של סנטימטרים בודדים אחד מהשני ובמהירות של 100 קמ"ש. עשיתי הרבה דברים 'אקסטרים' בחיים שלי, אבל כל כך קרוב למוות מעולם לא הייתי. צילמתי ב-5 הדקות האחרונות של הנסיעה הביתה את הכביש, ותראו בעיניכם את הטירוף שמשתולל בכבישים על ידי נהגים חסרי ערך לחיים". כך טובי.
כזכור, בתחילת השבוע נחשפו ב-ynet נתוני התאונות ביהודה ושומרון מתחילת השנה. עד כה התרחשו 17 תאונות קטלניות בהן נהרגו 22 בני אדם. בתוך כך, בתאונת דרכים בין שתי משאיות בחולון נהג אחת המשאיות נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים וולפסון, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות התאונה נחקרות.