מוחמד שעבאן, נער בן 17 מג'דיידה-מכר שהשליך הלילה (בין שני לשלישי) מטען לעבר ביתו של תושב מג'ד אל כרום, נהרג מירי שוטרים שארבו לו ולחשוד נוסף כבן 17 שנפצע בינוני. במשטרה טענו כי בשלב מעצרם של השניים, לאחר פיצוץ המטען, ירו השוטרים לעבר השניים - והם החליקו מקטנוע שעליו רכבו וכך נפגעו.
מותו של החשוד שנהרג נקבע במקום, והחשוד השני, כבן 17, נפצע באורח בינוני. ההרוג הובא לבית החולים כשהוא ללא רוח חיים וסבל מפצעי ירי, וגם החשוד השני סבל מפצעי ירי. בתיעוד נראה אחד מהשניים משליך את המטען ורץ בחזרה לאופנוע. לאחר מכן נראה הפיצוץ במקום.
2 צפייה בגלריה
מוחמד שעבאן
מוחמד שעבאן
ההרוג מוחמד שעבאן וזירת האירוע במג'ד אל-כרום
מהמשטרה נמסר כי "כוחות מיוחדים של להב 433 שהיו בפעילות סמויה במקום בעקבות איומים ושורה של אירועי ירי וזריקות רימונים לעבר ביתו של תושב מג'ד אל-כרום, זיהו שני חשודים חמושים רכובים על קטנוע ללא לוחיות זיהוי, שהשליכו מטען לעבר ביתו של הקורבן. המטען התפוצץ, ובמקום נשמע פיצוץ עז. בשלב המעצר השוטרים ביצעו ירי לעבר השניים, הקטנוע החליק, ואחד מהחשודים נפצע באורח אנוש. בתום פעולות החייאה מותו נקבע במקום".
בשבוע שעבר נתפסו בכפר אקדח איירסופט ורובה ציד, שהוסלקו בתוך מכולה יחד עם סמים, ונעצר חשוד בהחזקתם. במהלך חודש יוני נרצחו לא פחות מ-17 בני אדם בחברה הערבית, רובם מהצפון. ביום שישי נרצח בסאם קבלאן, אחיו של ראש המועצה לשעבר של בית ג'אן, שאח אחר שלו נרצח לפני 6 שנים. שעות לאחר מכן נרצח בבענה עלי חסארמה.
פורסם לראשונה: 05:26, 05.07.22