1 צפייה בגלריה
יעקוב עוקבי שנהרג בתאונה בגליל
יעקוב עוקבי שנהרג בתאונה בגליל
יעקוב עוקבי
רוכב אופנוע נהרג הלילה (בין שלישי לרביעי) לאחר שהתנגש במשאית חונה בכניסה לכפר דבוריה שבגליל התחתון. ההרוג הוא יעקוב עוקבי, תושב הכפר בן 19.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע בשעה 00:03. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי, ולאחר נסיונות החייאה קבעו את מותו.
"כשהגענו ראינו אופנוע מעוך לצד משאית חונה, ובסמוך שכב הנפגע מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א נאזיה סלייח. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

לפני ארבעה ימים, ביום הראשון של השנה החדשה, נהרג צעיר בן 23 בהתנגשות בין שני כלי רכב בכניסה לעיר טייבה שבמשולש. שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו באורח קשה בתאונה. בהמשך אותו יום נהרג גבר כבן 40 בכביש 44, סמוך לחיבור בין מחלף חולון לכביש איילון, אחרי שרכב שאיבד שליטה עלה על המדרכה התנגש ברכב אחר וברמזור.
בשנת 2021, לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נהרגו 361 בני אדם. מדובר ב-56 הרוגים נוספים בהשוואה לשנת 2020, שהתאפיינה בסגרים תכופים לנוכח התפשטות הקורונה בישראל. מדובר גם בעלייה של 11% לעומת ממוצע ההרוגים בשמונה השנים האחרונות.