קרובי משפחתו של רפאל אדנה בן ה-4, שנדרס למוות בתאונת פגע וברח בנתניה לפני כשלושה חודשים, תקפו את פרקליטות מחוז מרכז ומערכת אכיפת החוק - כמה לשעות לאחר הפגישה עם נציגיה. "יצאנו עם תחושות קשות מאוד", מסרו. הם טענו כי "חקר האמת לא נר לרגליה של הרשות החוקרת במקרה שלנו". בהמשך לכך הודיעה הפרקליטות כי המשפחה הציגה בפניה "שתי נקודות שביקשה לבחון לעומק", ובעקבות זאת היא "תבצע בחינה זו אל מול המשטרה".
בפרקליטות הוסיפו להתייחס לבדיקות אלה, וציינו כי "בשלב זה לא מדובר בהשלמת חקירה". עוד נמסר בהודעה כי ההחלטה להגיש כתב אישום בגין הפקרה נגד קרול פסלר, בת 80 מנתניה שחשודה כי דרסה למוות את רפאל, עומדת בעינה בכפוף לשימוע. בתה, כפי שכבר ציינה המשטרה בשבוע האחרון, אינה מוגדרת חשודה על אף הפרסומים השונים ברשתות החברתיות.
3 צפייה בגלריה
משפחתו של רפאל אדנה מגיעים לפרקליטות מחוז מרכז
משפחתו של רפאל אדנה מגיעים לפרקליטות מחוז מרכז
משפחתו של רפאל מגיעה לפגישה, היום
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
הפגנה לצדק לרפאל אדנה  ז"ל
הפגנה לצדק לרפאל אדנה  ז"ל
רפאל אדנה
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה
זירת התאונה בנתניה
(צילום: יאיר שגיא)
עם זאת, ובצל המחאות הסוערות בשבוע שעבר, משפחתו של רפאל ככל הנראה לא התרשמה ממה שנאמר לה בפגישה. "חומרי החקירה מחוררים כמו גוש גבינה במאורת עכברים ונדרשות פעולות חקירה נוספות ולא בכדי. נראה שאין צדיק ברשות החוקרת והמחאה מתחילה לעשות את שלה. ההפגנות ימשכו עד אשר נגיע לחקר האמת. מבקשים מכולם להגיע לתמוך בהפגנה הקרובה", מסרו. הם חתמו את ההודעה בצמד המילים שמזוהות עם המחאה: "צדק לרפאל".
ביום חמישי הגיבה המשטרה לטענות מצד המשפחה ולטענות שרצות ברשתות החברתיות וכן בכלי התקשורת השונים. היא הבהירה כי בניגוד לטענות אלה, בתה של הנהגת החשודה ובעלת הרכב שפגע ברפאל, ד"ר היידי פסלר, לא הייתה ברכב יחד עם אמה בזמן התאונה.
גורם במחוז אמר כי אמנם אין תיעוד של התאונה עצמה, אך "אספנו סרטונים ובהם רואים בבירור את האמא, החשודה קרול פסלר, נהגה ובתה לא הייתה לצידה. הגענו לבת והיא הבהירה שהרכב אכן רשום על שמה, אך בשימוש קבוע של האם. האמא מסרה לנו גרסה שתואמת את הנתונים בזירת התאונה. האם יצאה מבית של חברה שלה וזה אכן המסלול. הבת מסרה שהיא הייתה בביתה בעת התאונה ואיכון הטלפון שלה תמך בגרסה הזו".