1 צפייה בגלריה
מירה גברעם-עטיה ושי אביטל
מירה גברעם-עטיה ושי אביטל
מירה גברעם-עטיה ושי אביטל
(צילום: אביגיל עוזי, אינסטגרם)
כבר 20 תלונות נאספו נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, וכעת מתמקדת המשטרה בחשיפת ynet על ההטרדות המיניות שלו לכאורה בתוכנית הטלוויזיה "פרפקט טן". אימהות של שתיים מהמשתתפות בתוכנית ששודרה בערוץ הבידור לפני כשנתיים הוזמנו להעיד במשטרה, אחרי שבנותיהן כבר הגישו תלונה.
מדובר באמה של גל גברעם, שתמסור היום (ב') אחר הצהריים את עדותה בתחנת המשטרה, ובאמה של לירז נומדר שמסרה את עדותה בימים האחרונים. "הוא השתכר ונגע לי בישבן", סיפרה נומדר ל-ynet. "סירבנו לעלות איתו למונית ואחת הבנות ספגה ממנו צרור של קללות ואיומים". לדבריה, "הוא נגע בכולנו. נצמד יותר מדי ונגע לי בישבן".

בשבוע שעבר סיפרה מירה גברעם ב-ynet על האירוע שבעקבותיו בתה ניגשה להתלונן במשטרה. "גל סיפרה לי שהיה פרויקט באילת יחד עם עוד עשר בנות. כבר כשאמרו לי ששי אביטל נוסע איתן הרגשתי לא בנוח. אדם ששולח הודעה לילדה בת 16 באחת בלילה 'בואי לבריכה' זה מחשיד. הוא היה שולח אליה הודעות כאלה", אמרה.
"זאת הפעם ראשונה שלא התלוויתי אליה, הן היו עשר בנות במשך שני לילות באילת בצילומים", אמרה אמה של כוכבת "האח הגדול" לשעבר. "גל צלצלה אליי באותו לילה, היא הייתה נסערת. היא אמרה לי שהוא נגע בה בניגוד לרצונה ושדיבר איתה מאוד לא יפה. היא סיפרה לי שהיו עוד בנות, אחת מהן לקחה את הטלפון ואמרה לי 'שי אביטל תפס אותי ונישק בכוח'.

"אחרי שהן חזרו הלכתי לסוכן של גל, ואמרתי לו 'סמכתי עליך, איך שלחת אותה עם שי אביטל?'. הוא סימן לי עם הידיים שאין מה לעשות ואמר 'זה הבן אדם. אם יש לך משהו תפני אליו אישית'".
בסרטון וידאו שפרסמה גברעם בעמוד האינסטגרם שלה לפני שבועיים היא סיפרה על שאירע לאחר שהחליטה להתלונן נגד אביטל: "הלכתי להתלונן ושלחו אותי הביתה להגיש תלונה מקוונת. כולם אמרו שאם את יכולה אז תלכי להעיד ותעידי, ואולי סוף-סוף יעשו לבן זונה הזה משהו והגעתי לתחנת המשטרה. הגעתי, באתי לתת את העדות שלי. באתי לתת עוד סיפור שהחרא הזה עשה".
בנוסף אמרה כי בעת שהגיעה וציינה כי ברצונה להגיש תלונה על הטרדה מינית, נשאלה על ידי הפקיד התורן מתי זה קרה. "אמרתי - לפני שנתיים", סיפרה, וטענה שהשוטר שאל אותה בתגובה: "למה באת רק עכשיו?". גברעם הגיבה בפוסט: "מי שמך? מי אתה בכלל? הוא לא אשם, פשוט לא תדרכו אותו. זה רק עוד כשל קטן בתוך המערכת, אבל אני אמשיך". בעקבות זאת, אף הוזמנה לוועדת הכנסת ושטחה שם את טענותיה נגד המשטרה.
ששי גז ושרון נהרי, עורכי דינו של אביטל, מסרו בתגובה עם פרסום העדויות של גברעם ונומדר כי הוא "כופר בכל וכל, מעולם לא כפה את עצמו על אף אחת".