מחמוד רסלאן, שנעצר בחשד לרצח אשתו רסמיה ברבור בחודש פברואר האחרון, שם אתמול (שלישי) קץ לחייו בתא המעצר בבית סוהר צלמון. תחילה פונה רסלאן לבית החולים פוריה לטיפול נמרץ נשימתי, ובהמשך חלה הידרדרות במצבו ומותו נקבע בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
מחמוד רסלאן בהארכת המעצר
מחמוד רסלאן בהארכת המעצר
מחמוד רסלאן
(צילום: גיל נחושתן )
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנוף הגליל
זירת הרצח בנוף הגליל
רסמיה ברבור וזירת הרצח בנוף הגליל
(צילום: נחום סגל)
בהודעת שב"ס כונה רסלאן, שרצח את אשתו ההרה לעיני בנם בן ה-3, "אלמן+1". רסלאן היה חשוד ברצח בנסיבות מחמירות, אחרי שדקר למוות את אשתו בארבעה סכיני מטבח עשרות פעמים. הוא חשוד גם בהתעללות בקטין או בחסר ישע, מכיוון שהרצח בוצע לעיני הבן הקטן.
משב"ס נמסר כי "נסיבות המוות ייבדקו כבכל אירוע מסוג זה".

"מעולם לא חקרתי תיק כל כך מזעזע"

רב-פקד פבל סחרוביץ', מפקד היחידה ללחימה בפשיעה חמורה במרחב העמקים, סיפר אחרי חקירת הרצח: "אני יותר מ-25 שנים במשטרה ומעולם לא חקרתי תיק כל כך מזעזע ואכזרי. זו הייתה זירת הרצח האלימה ביותר שחקרתי. אימא צעירה בהריון מתקדם נרצחה ברוע לב ואכזריות שקשה לתאר".
לדבריו, כשהוא הגיע עם צוות החקירה לזירה רסלאן כבר היה עצור בתחנת המשטרה: "גופת המנוחה הייתה בסלון הבית כשהסכינים נעוצים בה. היא שכבה בתוך שלולית דם ללא רוח חיים. הוא הודה מיד וטען שהרקע הוא חשד שלו שהיא לא הייתה נאמנה לו".
כשרפ"ק סחרוביץ' הגיע לזירה, בנם בן ה-3 של בני הזוג כבר לא היה במקום. הוא נלקח על ידי שוטרת לתחנה עד שמשפחת האם המנוחה הגיעה לקחת אותו. "לכל אורך החקירה הבעל לא התנצל על המעשה ולא הביע חרטה", הוסיף. "הוא היה מאוד שקול ורגוע. מבחינתו, הוא היה משוכנע במעשה שלו".
פורסם לראשונה: 22:45, 19.04.22