רוכב קורקינט בן 29 מבני ברק נעצר הערב (יום ב') בחשד שתקף נהג אחרי שזה עקף אותו באחד מרחובות העיר. בתיעוד שהופץ מהתקיפה ברחוב הבנים בבני ברק נראה הרוכב פותח את דלת המכונית ותוקף את הנהג, בן 20 מירושלים, באמצעות הקסדה שלו. המשטרה מסרה כי החשוד נמלט, אבל בתום סריקות אותר ונעצר. בבדיקה שנערכה לו נמצא שיכור.
1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
בני ברק ולוד, הערב. אלימות משתוללת בכבישים
(מתוך הרשתות החברתיות)
ככל הידוע, נהג הרכב לא נזקק לטיפול רפואי, והגיע לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה. במקביל, בלוד הותקף הערב ברחוב שדרות הציונות תושב ראשון לציון בשנות ה-50 לחייו על רקע תאונת דרכים. הוא נפצע באורח קל ופונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין והמשטרה מסרה כי פתחה בחקירה.
שני החשודים בתקיפה נמלטו מהמקום - והמשטרה פתחה בסריקות אחריהם. האירוע התרחש במרכז לוד, סמוך לבית המשפט המחוזי בעיר. התוקפים הכו את הנהג ששכב על הארץ, אולם העוברים והשבים חששו להתערב.

המקרים הללו מצטרפים לשלל מקרי אלימות על הכביש, בראשם הרצח בחודש שעבר של יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון, שנדקר שם על ידי רוכב אופנוע אחרי שצולם עובר באדום.
לפני כשבועיים נעצר תושב יקנעם בחשד לתקיפת נהג אוטובוס בעיר. מחקירת המשטרה עלה כי במהלך הנסיעה, ביקש החשוד מנהג האוטובוס לרדת בצומת הכניסה של העיר - מקום שבו אין תחנה מסודרת להורדת נוסעים. הנהג הסביר לנוסע כי אסור לו לעצור באמצע הדרך - ובתגובה, החשוד צעק והשתולל, וכשהנהג לא עצר את האוטובוס גם בשלב זה - התקרב אליו והכה אותו בפניו. הנהג המשיך בנסיעה עד לתחנה הקרובה, כשהוא חבול, ונזקק כתוצאה מהתקיפה לטיפול רפואי.

במקרה אחר שהתרחש בסוף השבוע שעבר נעצר תושב עכו בחשד לתקיפה במוט ברזל של נהג רכב שלא אפשר לו להיכנס לנתיב נסיעתו. מחקירת המשטרה עלה כי בתגובה, החשוד חסם את נתיב נסיעתו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו במוט ברזל - הכה באמצעותו את רכבו של הקורבן - ונמלט מהמקום. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לנהג חבלות, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.
גם ברחובות התרחש בשבוע שעבר אירוע אלים באוטובוס: שני נערים בני 15 נעצרו בחשד שתקפו נהג שהעיר להם כי לא שילמו על הנסיעה. הנהג החליט לרחם עליהם ולא להגיש תלונה נגדם - אלא שבהמשך, הגיעו השניים לתחנה המרכזית ברחובות, המתינו לנהג - ותקפו אותו בשנית מחוץ לאוטובוס - מה שהביא לאשפוזו בבית חולים. הנהג סיפר ל-ynet כי כתוצאה מהתקיפה איבד את שיווי המשקל שלו והידרדר 15 מדרגות.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - פנו אלינו במייל האדום