בית המשפט המחוזי בנצרת גזר הבוקר (יום שני) 23 שנות מאסר על נור א-דין שינאוי, שביוני 2018 דקר בעפולה את שובה מלכה, אז בת 18, ופצע אותה באורח קשה. הוא הורשע בניסיון רצח בנסיבות טרור, ונגזרו עליו גם שנתיים מאסר על תנאי ופיצויים לקורבן בסך כ-250 אלף שקל. מאז הפציעה השתקמה מלכה ונישאה, וליוותה את דיוני בית המשפט מקרוב.
שובה מלכה נדקרה בדרכה לבחינת בגרות באזרחות. הדוקר, שהיה אז בן 20 מג'נין, נורה ונפצע בעת מעצרו. מלכה נדקרה בתחנת אוטובוס ברחוב הבנים בעפולה, ומשם צעדה מטרים ספורים לבית הקפה סמוך. "ישבנו בקפה ארומה", שחזר עד הראייה יוסי לוי. "בסביבות עשרה ל-12 ראיתי שבחורה קטנטונת עם חצאית רצה ופתאום היא נופלת בסמוך למעבר החציה. היא נפלה על המדרכה והתיק שלה עף ממנה. ואז שמענו אותה ממלמלת משהו ואומרת 'דקרו אותי, דקרו אותי. הערבי דקר אותי'. יותר מזה היא לא דיברה".
בשלב הטיעונים לעונשו של המחבל שהתקיים בחודש שעבר, בן שושן ביקשה מהשופטים להחמיר עמו. נציג הפרקליטות ביקש אז לגזור על שינאוי 25 שנות מאסר, ומנגד סנגורו טען כי ניתן להסתפק בתקופת מאסר של 10 עד 13 שנים. כמו כן ביקש הסנגור להשית על מרשו פיצויים נמוכים, לנוכח העובדה שהוא ייכנס לשנים ארוכות בכלא.
בן שושן עצמה אמרה אז לפני הדיון: "אני מאוד מתרגשת. זה יום מאוד מאוד גורלי, גם במישור האישי וגם במישור הציבורי. אנחנו רוצים לראות התייחסות הולמת לאירוע החמור שנעשה. עם הטרור שסביבנו, כל הציבור מרגיש שכדי למנוע את הפיגוע הבא צריך הרתעה. ברור לנו שהמקום שלנו, פה בארץ, הוא חזק ויציב, יותר מכל מחבל שיבוא וינסה לפגוע בנו".