אישה כבת 30 נמצאה אמש (רביעי) ללא רוח חיים בבית בחיפה. צוות מד"א קבע את מותה של האישה שנמצאה דקורה. המשטרה עצרה את בעלה (49) ומייחסת לו חשד לרצח.

2 צפייה בגלריה
הזירה בחיפה
הזירה בחיפה
הזירה בחיפה
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
בשעה 22:34 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל דיווח על אישה מחוסרת הכרה באירוע אלימות. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לזירה מצאו את האישה ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות, וקבעו את מותה.
למשפחה שלושה ילדים - הגדול, בן 15, נדקר לאחר שניסה להגן על אימו ומצבו מוגדר קל. השניים האחרים מתחת גיל 10 וחולצו מהדירה לקומת הכניסה כשהם לבושים פיג'מות. הילדה כבת 5 החזיקה דובי בידיה. השניים קיבלו ליווי וסיוע משכנים וכן מאנשי מד"א ואיחוד הצלה.
במשטרה נמצאות תלונות הדדיות שהגישו בני הזוג בעבר אחד על השנייה. אחיה של הנרצחת, שהגיע למקום כשהוא ממרר בבכי, זעק: "מה הוא עשה לאחותי? למה רצח אותה? יש ילדים קטנים. אלוהים, למה הוא לקח אותה?".
החובש עומר שבת סיפר: "הובילו אותנו לאישה ששכבה על הרצפה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים".
2 צפייה בגלריה
הזירה בחיפה
הזירה בחיפה
(צילום: ליאור אל-חי)
שוטרי הסיור של תחנת חיפה במרחב כרמל הוזעקו גם הם לזירה, ובתוך זמן קצר עצרו את הבעל בחשד למעורבותו באירוע. הוא יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.
בתחילת השבוע נרצחה לפי החשד אישה בת 40 בדירה בקריית ים. בן זוגה של האישה נעצר אז בחשד למעורבות ברצח, אך המשטרה מסרה כי כל הכיוונים נבדקים.
בן זוגה של האישה טען כי היא "לא התעוררה בבוקר". לטענתו, הוא "ניסה להעיר אותה, גילה שהיא מחוסרת הכרה והזעיק עזרה". במשטרה ציינו כי האישה סבלה מחבלה, ולא ברור אם נדקרה. שכנים ציינו כי בעבר היו צעקות וחשד לאלימות בדירה, אך לא ברור אם מדובר במקרים שאירעו עם בן הזוג הנוכחי.
יום קודם לכן פתחה המשטרה בחשד לרצח אישה בת 57 בשדרות דב הוז בחולון. כמה שעות לאחר שהאישה נמצאה ללא רוח חיים, נעצר בנה, תושב העיר בן 27. לפי החשד, הבן דקר את אמו למוות.
פורסם לראשונה: 23:00, 27.12.23