הסכסוך בין משפחות הפשע מוסלי וחייא מסלים - ועוד רימון הושלך ועורר בהלה בקרב אזרחים תמימים, למרבה המזל ללא נפגעים. רימון הרסס הושלך אמש (יום ו'), בערב שבת, לעבר כניסת בניין מגורים בשכונת למד החדשה שבצפון תל אביב. בבניין מתגורר אדם המזוהה עם משפחת מוסלי, ומוכר למשטרה.
1 צפייה בגלריה
הזירה בה הושלך רימון רסס לעבר בניין מגורים בשכונת הגוש הגדול בתל אביב
הזירה בה הושלך רימון רסס לעבר בניין מגורים בשכונת הגוש הגדול בתל אביב
הנזק לכניסה למגדל המגורים בצפון תל אביב
כוחות המשטרה הגיעו למקום, אספו ממצאים וראיות, ופתחו בחקירה. האירוע הוא כאמור חלק מסכסוך מתמשך בין שתי משפחות הפשע, חייא ומוסלי. רק שלשום דווח על על רימון רסס שהושלך לבית של מקורב למשפחת מוסלי בדרום תל אביב, בשכונת כפר שלם, ונזק נגרם לכמה רכבים.
מוקדם יותר השבוע, בלילה שבין שלישי לרביעי, הושלך רימון לביתו בסביון של אלי מוסלי - שיחד עם אחיו יוסי עומד בראש ארגון הפשיעה. יממה לפני כן, בלילה שבין שני לשלישי, הושלך רימון לעבר אדם נוסף שמקורב למשפחת מוסלי - בראשון לציון. לא דווח על מעצרים בעקבות המקרים השונים.

הסכסוך מסלים בצל אישום שהוגש בשבוע שעבר נגד שבעה "חיילים" של העבריין ערן חייא, בגין ניסיון לרצוח את ראש ארגון הפשע אלי מוסלי ומקורב לו. לפי כתב האישום, ה"חיילים" - תושבי תל אביב, ראשון לציון, בת ים ובאר יעקב - תכננו לגרום למותו של מוסלי באמצעות מטען חבלה רב עוצמה במשקל של 4 ק"ג, שיופעל מתחת לרכבו המשוריין בזמן שהוא נוסע ברחוב בוגרשוב בתל אביב.
הנאשמים, כך נטען, עקבו אחר מוסלי ואף "התאמנו לצורך שכלול ודיוק ביצוע תוכנית הרצח בטרם ביצועה", לשון כתב האישום. לצורך מימוש תוכנית הרצח הם אף הפעילו מערך שלם של קטנועים ורכבים שאותם הסוו באמצעות לוחיות זיהוי גנובות.
מכתב האישום נגד השבעה, עולה כי "בין אנשי חייא לאנשי מוסלי קיים סכסוך עברייני אלים ומדמם שמביא לפגיעות הדדיות". במרץ 2023 הונח מטען רב עוצמה ברכבו של אלי מוסלי, באפריל נרצח ברוך בורכוב מחבורתו של חייא, ובאותו חודש נרצח ליאור גרינברג מחבורתו של מוסלי. ערן חייא עצמו נמצא בטורקיה.