במשטרה מנסים להבין מה עשתה אתמול ברמלה לורין תפאל, שנמצאה ירויה ברכבה, ומי ידע על נסיעתה לשם. ההערכה במשטרה כי הרצח קשור לאיומים שונים שהיו עליה לאחרונה, כפי שנאמר על ידי קרובי משפחתה. המשטרה עצרה חשוד במעורבות ברצח, שהכיר את לורין. בשל צו איסור פרסום לא ניתן לפרסם את זהותו.
לורין, תושבת חיפה, נמצאה ירויה בתוך רכבה ברחוב דני מס ברמלה, במקום שבו נרצחו לפני שש שנים בעלה רמדאן מוסראתי ואביו. לפי החשד, מתנקש ארב לה כשיצאה מבית ברחוב, וירה בה מטווח קצר אחרי שנכנסה לרכב. המשטרה ניהלה מצוד אחר רכב מאזדה שנראה נמלט מהזירה ועל פי החשד שימש את המתנקשים, ובהמשך הוא אותר שרוף.
1 צפייה בגלריה
לורין וזירת הרצח
לורין וזירת הרצח
"החא חששה לחייה". לורין וזירת הרצח ברמלה
מכריה של לורין אמרו ל-ynet כי גם הפעם, הכתובת הייתה על הקיר. "היא הייתה מאוימת, וניסו לפגוע בה", סיפרו. "לצערנו אף אחד לא הצליח להגן עליה, עד שירו בה".
חברים של לורין מחיפה טענו כי "כמה פעמים בעבר איימו על חייה, וגם ירו על ביתה בעיר - ובנס היא לא נפגעה. פעם מישהו כיוון נשק לעבר קרובת משפחתה, כי חשב שהיא לורין. אחרי שהבין שטעה בזיהוי עזב אותה".
אחת ממכרותיה של לורין, תושבת חיפה, אמרה שהיא "ניסתה כל הזמן לחפש חיים שקטים, אחרי הדברים הקשים שעברה מאז שנרצח בעלה". לדבריה, "היא חששה לחייה. לא מזמן היא אמרה לי שהפשע מתפשט וחיים נחטפים בתוך שניות. היא אמרה שהיא לא יודעת אם תחיה או לא, שאין לנו יותר הגנה".