1 צפייה בגלריה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה פגישה עם נשיא צ'אד אידריס דבי
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה פגישה עם נשיא צ'אד אידריס דבי
רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו
(צילום: AFP)
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו עברה הלילה (בין חמישי לשישי) בהצלחה ניתוח להוצאת התוספתן בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מנהל האגף הכירורגי בהדסה פרופ' אלון פיקרסקי מלווה את הטיפול בנתניהו שאושפזה בלילה שבין רביעי לחמישי.
לפי הודעת לשכת ראש הממשלה, את הניתוח ביצעו פרופ' פיקרסקי והמרדים פרופ' ראובן פיזוב. הניתוח עבר כאמור בהצלחה, מצבה של נתניהו טוב והיא מתאוששת במחלקה הכירורגית.
"ראש הממשלה נתניהו ליווה את רעייתו עד הכניסה לחדר הניתוח ונמצא איתה. ראש הממשלה ורעייתו מבקשים להודות להמוני האנשים בהם אישי ציבור רבים כולל נשיא המדינה, שרים, חברי כנסת וראש האופוזיציה ששלחו ברכות החלמה", נמסר מלשכת נתניהו.
אתמול נמסר כי נתניהו הגיעה לבית החולים לאחר שלא חשה בטוב, ואובחנה עם דלקת בתוספתן. היא צפויה להישאר באשפוז למשך כמה ימים. מדוברות ראש הממשלה נמסר כי בנימין נתניהו ליווה אותה בכל מהלך הבדיקות. לאחר הודעה זו מסרו בסביבת נתניהו כי הוא שוקל לבטל את נסיעתו לאיחוד האמירויות בשל מצבה של רעייתו, אך בהמשך התברר כי ירדן הערימה קשיים ועיכבה את אישור מסלול המטוס כתגובה על ביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית בגלל סידורי אבטחה.