2 צפייה בגלריה
אימאן רשיד אגבאריה
אימאן רשיד אגבאריה
אימאן רשיד אגברייה
היולדת שלא חוסנה מתה מקורונה, התינוקת לא נדבקה ומצבה טוב: בבית החולים כרמל בחיפה נקבע אתמול (יום ד') מותה של אימאן רשיד אגברייה (30), מורה מהכפר מועאוויה בצפון, שהלכה לעולמה מסיבוך של מחלת הקורונה. התינוקת, בתה הרביעית של אגברייה, לא נדבקה בנגיף.

הגל הרביעי - כתבות נוספות

נתוני הקורונה: כ-20 אלף חיוביים מיום שני, יציבות במספר החולים קשה בלימת הגל או חריגה בגלל החגים? מומחים חלוקים על משמעות נתוני הקורונה הכאוס במתחמי הבדיקות: פיקוד העורף האריך את שעות הפעילות רק ב-4 ערים אגברייה ילדה לפני שבוע במועד את התינוקת. לאחר הלידה האם אושפזה בבית החולים העמק במצב בינוני. במקביל התברר כי היולדת לא חוסנה. ביום שני חלה הידרדרות במצבה ובעקבות כך הוחלט להעבירה ליחידה לטיפול נמרץ קורונה בחיפה ושם גם חוברה למכונת אקמו. מצבה המשיך להידרדר במהירות ולמרות מאמצי הרופאים להצילה - הם נאלצו לקבוע אתמול את מותה.

"חיכינו שתחזור לתינוקת שלא זכתה לראות"

קרוב משפחה של אגברייה אמר: "כולנו שמחנו ביום שנולדה לה התינוקת שהצטרפה לשלוש האחיות שלה. לא ציפינו שנאבד אותה, חיכינו שהיא תחזור לחיק המשפחה ולתינוקת שלא זכתה לראות".
הוא הוסיף: "האווירה במשפחה מאוד עצובה וקשה, הם עוד לא מעכלים את האסון המזעזע. כולם מתקשרים ושואלים ולא מאמינים שאימאן מתה".
2 צפייה בגלריה
מחלקת טיפול נמרץ קורונה ב במרכז הרפואי העמק ב עפולה
מחלקת טיפול נמרץ קורונה ב במרכז הרפואי העמק ב עפולה
מחלקת טיפול נמרץ קורונה בבית החולים העמק בעפולה
(צילום: גיל נחושתן )
מורה שמכירה את אגברייה אמרה: "היא חיכתה לתינוקת החדשה והייתה שמחה מאוד. אחרי הלידה היא אמרה לי 'זאת ילדה מיוחדת, כולם שואלים עליה ומחכים לראות אותה, כמה אני מחכה לחבק אותה חזק'. אימאן הייתה אישה נהדרת, כולנו אהבנו אותה. אני לא יודעת איך נוכל לחזור ללימודים בלי לפגוש אותה".