שרת ההתיישבות אורית סטרוק הגיעה היום (שני) לביקור תושבים מעוטף עזה שפונו לבית מלון באילת - ועזבה את המקום בעקבות קריאות מצד תושבים זועמים. "הגברת סטרוק, זו חוצפה שאת מגיעה עם הפרצוף שלך", אמר אחד האנשים במקום לשרה.

סטרוק הייתה הראשונה מבין השרים שהגיעה לפגוש תושבים שפונו לאילת. היא התייצבה במלון ים סוף בעיר הדרומית, ולקראת עזיבתה ניגשו אליה התושבים הזועמים. "את אחת מהבוגדים של המדינה הזו. תסתלקו, לא רוצים לראות אתכם. תעופו מפה, ממשלה של בושה. תלכי מפה, לחווארה", נשמע אחד האנשים במקום קורא לעברה. "תלכי מפה נבלה, תקימי לשכה בחווארה". הוא הוסיף: "בגדתם במדינה הזו. אנשים שחוטים אצלנו בבית, מרוחים על הקירות עם RPG".
זו לא התקרית הראשונה מאז תחילת המלחמה שבה מוטחות האשמות ומותקפים פוליטיקאים. בשבוע שעבר הותקפה השרה מירי רגב בזמן שביקרה פצועים בבית החולים שיבא שבתל השומר. קרובי משפחה של פצועים מהמלחמה זעמו בעת שזיהו אותה, והיא נאלצה לעזוב במהירות את המקום. אחד מהם אף ניסה להתקרב לרכבה, נהדף - וכאקט מחאה השליך כוס קפה על אחד העוזרים של רגב. הכוס פגעה באותו עוזר, וגם ברכב של השרה.


גם במהלך ביקור בשיבא בשבוע שעבר, פנה אזרח לשר הכלכלה ניר ברקת: "יש פה אסון בקנה מידה של שואה. מה שעניין אתכם זה איך למנות את החבר של אמסלם במקום מישאל ועקנין. איפה ראש ממשלת ישראל? תעמדו כולם בשורה, כמו שהצטלמתם לגיבוש שלכם, תבקשו סליחה מעם ישראל, תרדו על הברכיים, תקרעו חולצה, כי קרעתם קרע עמוק מאוד ". אדם נוסף שהיה שם אמר לברקת: "תבקשו סליחה, זה מה שצריך".
אזרחים הטיחו האשמות גם בשרה להגנת הסביבה עידית סילמן, שביקרה בבית החולים אסף הרופא. "אתם אחראים, לכו הביתה", אמרה לסילמן אישה ששהתה בבית החולים.


במקרה אחר, ח"כ דוד ביטן מהליכוד בילה עם חברים בבית קפה בראשון לציון. אישה שזיהתה אותו ביקשה לדבר איתו. אחד מחבריו של ביטן תקף אותה: "כן גברת, זה לא הזמן, את מחפשת כותרות? יאללה תעופי מפה, עופי מפה, זבל".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום