1 צפייה בגלריה
כליל קמחי
כליל קמחי
כליל קמחי ז"ל
"הבולען שלקח אותך פער חור עמוק בכולנו שלעולם לא יתמלא": כך ספדה אורית קמחי לבנה, כליל, שנהרג בשבוע שעבר כאשר נשאב אל תוך בולען שנפער בבריכה בווילה בכרמי יוסף במהלך מסיבת חברה. גופתו של קמחי בן ה-32 אותרה בתוך מנהרה תת-קרקעית בתום מבצע חיפוש מורכב ומסוכן שנמשך חמש שעות.
אורית כתבה לבנה כי "המצב צריך להיות הפוך, אתה הוא זה שהיה אמור להספיד אותי, בהספד שאני בטוחה שהיה שנון, רגיש ומיוחד". היא סיפרה כי "היית כליל השלמות, כמו השם שבחרנו עבורך, וכל מילה נוספת רק תגרע". האם המשיכה וספדה: "עשינו כל שביכולתנו כדי שתהיה מאושר בחייך הקצרים, וגם אתה הקפדת למלא אותם בבילויים ובספורט שאהבת. הנחמה היחיד שלנו היא שבילית ונהנית עד לרגעיך האחרונים. נאהב אותך לעד".
ההספד שכתבה אמא של כליל קמחי ז"ל
לאחר האסון, גם חבריו הביעו צער על לכתו בטרם עת: "הוא בן אדם מהמם. איך אלוהים לוקח את האנשים הכי טובים? למה?", אמרה חברה טובה של קמחי. "הוא היה בחור מדהים, חבר זהב. תמיד שם לתמוך ברגעים קשים, תמיד מצחיק, היה מרכז המסיבה", אמרה חברה נוספת. "איך אהבת את החיים", כתב חבר אחר של קמחי בפייסבוק. "מה כבר הספקת לעזאזל? איך אני אוהב אותך ומתגעגע".

בעלי הווילה שבתוכה נפער הבולען, נתן (70) ורחל (65) מלר, חשודים כי גרמו ברשלנות למותו של קמחי שכן לבריכה לא היה היתר בניה. בשבוע שעבר בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר את הזוג למעצר בית.