המשטרה עצרה היום (ב') שני גברים נוספים בחשד למעורבות ברצח שאירע מוקדם יותר החודש במהלך קטטה מחוץ למסעדה הומה אדם באָזוֹר. בכך עלה לארבעה מספר החשודים העצורים בפרשה.
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
זירת הרצח באזור, לפני כשבוע וחצי
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
(צילום: יריב כץ)
שני החשודים, בן 37 מאזור המרכז ובן 30 מרחובות, יובאו מחר לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. במקביל, היום האריך בית המשפט את מעצרו של חשוד אחר, בן 32 מתל אביב. הוא חשוד כמו העצור הראשון בפרשה, בן 25 מרחובות, בעבירת רצח.
הרצח, נזכיר, אירע במוצאי השבת של 5 בפברואר, לפני כשבוע וחצי. על פי החשד, העצור הראשון בן ה-25, אסיר לשעבר, ישב במסעדה יחד עם שני בני אדם אחרים. במהלך ישיבתם במקום הגיע למסעדה קורבן הרצח, תושב רמלה בן 35, שלו הייתה היכרות מוקדמת עם החשוד הראשון בפרשה – וקרא לו לצאת אל מחוץ למסעדה.
השניים יצאו מהמסעדה, ובמהלך דין ודברים ביניהם פרצה תגרה. במהלך הקטטה, כך לפחות טוען החשוד הראשון, שלף המנוח סכין שאותה החשוד לקח מידיו. הוא טוען שדקר את המנוח כחלק מהגנה עצמית בחזה שלו. המנוח טופל על ידי צוות מד"א ופונה לבית חולים שיבא בתל השומר – שם נקבע מותו תוך זמן קצר.
3 צפייה בגלריה
החשוד ברצח באזור בבית המשפט
החשוד ברצח באזור בבית המשפט
החשוד הראשון בפרשה, בדיון קודם בבית המשפט
(צילום: מוטי קמחי)
החשוד הראשון נעצר זמן קצר לאחר הרצח, ומעצרו הוארך בשבוע שעבר פעמיים על ידי בית משפט השלום בתל אביב, עד ליום רביעי הקרוב. בינתיים כאמור, ובמקביל למעצר שני החשודים הנוספים, הוארך מעצר החשוד השני, בן ה-32 מתל אביב. לחשוד הזה, שישב עם העצור הראשון במסעדה, מיוחסות עבירות של רצח וקשירת קשר לרצח.
בדיון הבוקר בעניינו טען נציג המשטרה כי בחקירתו אמש, לאחר שנעצר, מסר החשוד גרסה שלא עולה בקנה אחד עם חומר החקירה. על פי המשטרה הטלפון הנייד שלו נמסר לבדיקה. עורך דינו של החשוד, יובל זמר, טען מנגד כי כל מה שמרשו ראה ביציאתו מהמסעדה היה את אחד החשודים נותן מכת אגרוף למנוח.

"מדובר במי שלכל היותר היה עד לאירוע, בוודאי לא חלק באירוע או חשוד בו", אמר עורך הדין זמר בשיחה עם ynet. "המשטרה מנסה לטשטש את זה בדיון, אבל ברור שהוא לא דקר את המנוח וספק אם הוא היה בכלל בזירה".