2 צפייה בגלריה
 מוסלי בחתונת ביתו ביום חמישי יודב לצידו של מיכאל פיס
 מוסלי בחתונת ביתו ביום חמישי יודב לצידו של מיכאל פיס
מוסלי ופיס בחתונת בתו של מוסלי
מיכאל פיס (23) ומטר רובין (25), תושבי חולון שהתארחו בחתונת בתו של העבריין יוסי מוסלי, נמלטו בתום האירוע ממחסום משטרתי כשברשותם נשק ותחמושת - ונתפסו לאחר מרדף שבמהלכו פצעו שוטר בידו. כך נטען בכתב האישום שהגישה היום (שני) פרקליטות מחוז מרכז, ובו יוחסו לשניים עבירות של נשיאת נשק ותחמושת, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט.
לפי כתב האישום שהגישה עורכת הדין נתיאה פיצ'חזה, לפני כשבועיים הבחינו לוחמי יס"מ ומג"ב ברכב שבו נסעו פיס ורובין, ליד אולם האירועים "אווניו" הסמוך לנתב"ג - שבו נישאה כאמור בתו של מוסלי. חשדם של הכוחות התעורר, והם ביקשו מהשניים לעצור לבדיקה. הנאשמים, שבמהלך האירוע החזיקו לסירוגין בתיק שהכיל בין היתר אקדח טעון, סירבו, ונמלטו מהמקום בנסיעה פראית. בעת ניסיון הימלטותם פרצו פיס ורובין מחסום, ניגחו ניידת ופצעו שוטר בידו.
2 צפייה בגלריה
האקדח שנתפס
האקדח שנתפס
האקדח שנתפס
(צילום: דוברות המשטרה)
בהמשך בריחתם, כשהגיעו לשטח פתוח, השליכו הנאשמים מהרכב את התיק שבתוכו היו האקדח והתחמושת. השוטרים ביצעו ירי לעבר גלגלי הרכב ועצרו את השניים בחניון האחורי של אולם האירועים הסמוך. לאחר תפיסתם, נמצאו בכיסיו של רובין גם סכין יפנית וסמים. לרובין אף יוחסו בנוסף גם עבירות של החזקת אגרופן או סכין שלא כדין והחזקה או שימוש בסמים לצריכה עצמית.
אתמול הוגש כתב אישום נגד מוסלי בגין סחיטה באיומים והטרדה טלפונית של אנשי עסקים מעולם ההייטק. אף על פי שבמשטרה ייחסו לו עמידה בראש ארגון פשע - כתב האישום לא כולל סעיף שכזה.
בחקירה עלה כי מוסלי פעל מול קורבנותיו במטרה לשתף איתם פעולה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים בדרום אפריקה, אליה נמלט ב-2017, וכשלא שיתפו עימו פעולה - השתמש בשמו כדי להטיל עליהם אימה.
עו"ד אלי כהן, המייצג את פיס, מסר בתגובה: "קיבלנו היום את כתב האישום. נלמד את חומר הראיות ואם יהיה צורך - נגיב". עו"ד יפעת כהן, המייצגת את מטר, טענה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. זה עתה הוגש כתב האישום, נקבל את החומרים ונגיב בהתאם".