1 צפייה בגלריה
זירת אירוע האלימות באשדוד
זירת אירוע האלימות באשדוד
פולינה וייסמן וזירת הרצח
(צילום: רועי עידן)
החשוד ברצח פולינה וייסמן באשדוד, צעיר בן 23, הודה ושחזר את המעשה בחקירתו במשטרה. לפי החשד, הרצח בוצע על רקע ויכוח כספי במהלך מפגש אישי בין השניים - שלהם לא הייתה היכרות מוקדמת.
היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מרחב לכיש התירה היום לפרסום את הנסיבות שהובילה לרצח, אחרי צו החקירה שהוטל בפרשה. בין פולינה לצעיר, תושב אבן שמואל שבמועצה אזורית שפיר, התפתח ויכוח כספי בדירתה - שבעקבותיו יצא מהדירה, חזר לאחר זמן קצר - והלם בה בפטיש. מהחקירה במשטרה עלה שבן זוגה של פולינה הוא זה שמצא אותה פצועה בדירה, והודיע על כך לשוטרים. הוא דיווח כי הצעיר הכה אותה עם פטיש, ונמלט מהדירה.
בן הזוג נעצר במקום, מאחר ועלה חשד שהוא ביצע את המעשה. לאחר מכן עלה חשד שהגרוש שלה, אבי ילדיה, חשוד גם כן - וגם הוא נעצר. בהמשך הבינה המשטרה שגרסתו של בן הזוג אמינה, וגם הוא וגם הגרוש שוחררו. מנגד, המשטרה הגיע אל ביתו של הצעיר במושב, ומצאה שם ממצאים שקושרים אותו לרצח.
תחילה הכחיש הצעיר כי הוא זה שרצח את האישה, וטען שלא הוא ביצע את הרצח - אלא בן זוגה של פולינה. עם זאת, לאחר שורה של פעולות חקירה, הוא נשבר והודה במעשה - ואפילו שחזר אותו בדירה.
פולינה בת ה-41, אם לארבעה ילדים, אותרה תחילה במצב אנוש, ומותה נקבע בבית החולים. לא הייתה לה משפחה בישראל מלבד ילדיה ובעלה לשעבר. בית משפט השלום באשקלון האריך אתמול את מעצרו של החשוד עד ל-2 במרץ.