מחבלים מחטיבת ג'נין הוציאו להורג הלילה (בין רביעי לחמישי) את כרים ג'בארין, בן 19 המשתייך לג'יהאד האיסלאמי, מכיוון ששיתף לטענתם פעולה עם ישראל. לפי הפלסטינים, מי שהוציא אותו להורג היה אחיו כרם - פעיל ג'יהאד בעצמו.

1 צפייה בגלריה
כרם ג'בארין
כרם ג'בארין
כרם ג'בארין
בדיווחים הפלסטיניים נטען כי המחבל שהוצא להורג מסר מידע שהוביל לחיסול ארבעה מחבלים בידי כוחות הביטחון. בנוסף, נטען, הוא הודה במעשיו לפני שנורה למוות. אחרי מותו התגודד סביבו ההמון, הטיח בו קללות והתעלל בגופתו. משפחתו הכריזה כי היא "לא מכירה בו".
החיסולים שמיוחסים למידע שהעביר כביכול ג'בארין הם חיסול אחמד ברכאת שהתרחש אתמול בהפצצת כטב"ם, וחיסול שלושת המחבלים בפשיטה החריגה בבית החולים בג'נין בסוף חודש ינואר האחרון.
חיסול ברכאת, מחבל בג'יהאד האיסלאמי שביצע את פיגוע הירי הרצחני בחרמש ב-2023 שבו נרצח מאיר תמרי, בוצע בהפצצה אווירית במחנה הפליטים בג'נין. בצה"ל תיארו את ברכאת כ"מחבל בכיר" בג'יהאד האיסלאמי באזור ג'נין, וכך גם את מוחמד חוואשין שהיה ברכב - אך לפי הדיווחים הפלסטיניים שרד ורק נפצע. חוואשין, כך מסר צה"ל, הינו מפקד תשתית הטרור של הג'יהאד בג'נין. ברכב היו שני מחבלים נוספים, מוחמד אל-פאיד ומוחמד רחאל, שלפי הפלסטינים חוסלו.
חיסול נוסף שייחסו כאמור הפלסטינים לכרים ג'בארין הוא חיסולם של שלושת המחבלים בבית החולים אבן סינא בג'נין. בפעולה זאת לקחו חלק כוחות ימ"מ ושב"כ, שנכנסו באופן חריג לבית החולים אחרי שבמשך חודשים נוהגים להיכנס אליו חמושים ולהסתתר בתוכו. הם חיסלו שם את מוחמד ג'לאמנה (27) - שקיים קשרים עם חמאס חו"ל, ונפצע בעבר כשניסה לקדם פיגוע רכב תופת, ושני אחים פעילי טרור נוספים, מוחמד אל-רזאווי - פעיל גדודי ג'נין של חמאס, ובאסל אל-רזאווי, פעיל הג'יהאד האיסלאמי.
זו אינה הפעם הראשונה שפלסטינים מוציאים להורג אדם באשמת שיתוף פעולה עם ישראל, ולפני כשנה מיליציית "גוב האריות" רצחה בשכם את זוהיר רליד בן ה-23 בטענה כי סייע בהפללת מנהיגי המיליציה. ימים ספורים לאחר מכן, פורסם סרטון המתעד את וידויו של מוחמד א-נאג'י, פלסטיני נוסף המואשם בשיתוף פעולה, שעקבותיו נעלמו לאחר מכן.