המחלקה לחקירות שוטרים חקרה באזהרה היום (ראשון) שלושה שוטרים, בחשד לתקיפתו של תושב ירושלים חיים מזרחי בגלל שהעיר להם. בסיום החקירה הורחקו השוטרים לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בפרשה.
המקרה התרחש ביום רביעי האחרון. מזרחי העיר לבלש ששפשף במהלך נהיגה רכב אזרחי. בתגובה הבלש וחבריו תקפו את מזרחי באגרופים ולאחר מכן עצרו אותו. המקרה התרחש כשהבלשים היה בדרכם להפגנת החרדים הקיצוניים נגד חנות סלולר בשכונת גאולה בירושלים, ובזמן שהרחוב היה הומה אדם ומלא במכוניות.
2 צפייה בגלריה
עימות בין שוטר לעובר אורח שמסתיים באגרוף
עימות בין שוטר לעובר אורח שמסתיים באגרוף
מתוך תיעוד התקרית האלימה בירושלים
2 צפייה בגלריה
עימות בין שוטר לעובר אורח שמסתיים באגרוף
עימות בין שוטר לעובר אורח שמסתיים באגרוף
תיעוד התקיפה
ככל הנראה, אחרי שהשוטר פגע ברכב מזרחי אמר לו כי הוא אינו יכול להמשיך לנסוע מבלי להשאיר פרטים. אחד הבלשים שישבו ברכב התעצבן על ההערות, והחליט לרדת ולעצור אותו. עימות התפתח במקום, ובהמשך המעצר האלים תועד אחד הבלשים נותן למזרחי אגרוף בפניו.
מזרחי הושאר במעצר כל הלילה, ואף הובא למחרת להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים בעילה של השתתפות בהפרת סדר ותקיפת שוטר. לאחר ששוחרר הוא הגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים, ובמח"ש פתחו בבדיקה.
ממח"ש נמסר הערב כי שלושת השוטרים, בהם קצין, נחקרו בחשד לתקיפה. כמו כן הם חשודים בשיבוש הליכי משפט.
מהמשטרה נמסר: "נסיבות מעצרו של צעיר על ידי כוח הבילוש שהוזעק לטיפול בהפרות הסדר נבדקות על ידי מח״ש. ככל שיימצא כי מי מהבלשים שהיו במקום פעל שלא כדין - הרי שהנושא יטופל בהתאם. פעילות כוחות המשטרה נגד הפרות סדר, ונדליזם, איומים ואלימות נגד בעלי העסקים במקום, ובפרט נגד חנויות הסלולר, תימשך ככל שיידרש. המשטרה לא תאפשר הפרת סדר, אלימות וכל ניסיון פגיעה בנפש או ברכוש במהלך מחאות אלו".