היום יציין ארז קלדרון את יום הולדתו ה-12 בשבי חמאס בעזה. ארז נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר, יחד עם אביו עופר ואחותו סהר בת ה-16. סבתו כרמלה ובת דודתו נויה נרצחו בטבח הנורא.
ארז חלק עם אביו, רוכב מקצועי, את האהבה לרכיבת אופניים ועל כן איגוד רוכבי האופניים בישראל החליט להרים לרגל יום הולדתו אירוע מרגש במיוחד: בנוכחות אמו הדס ומשפחתו, כ-30 רוכבי נבחרת ישראל שיגיעו מכל קצוות הארץ, ירכבו בוולדרום (זירה למרוצי אופני מסלול) שבתל אביב 12 סיבובים על קירות מסלול האופנים האולימפי. בסיום הרכיבה יעניקו לארז אופניים במתנה שיחכו לועם שובו משבי החמאס. במקביל, חברי הנבחרת יזניקו מרוץ אופניים וירטואלי אליו יוכלו להצטרף כל ילדי ישראל.
2 צפייה בגלריה
עופר וארז קלדרון
עופר וארז קלדרון
עופר וארז קלדרון
(באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
ארז קלדרון
ארז קלדרון
ארז קלדרון
(באדיבות המשפחה)
אימו, הדס כתבה ברכה מרגשת: "לארזיקו האהוב, הגיבור, האלוף, מזל טוב ענק. אתה אתנו פה מעל הרים וגבעות עם אפני ההרים הגזעיות!". החברים והמשפחה הוסיפו קריאה לרוכבים והרוכבות היום במרוץ הווירטואלי, לעלות תמונה מהרכיבה של ילדים, משפחות ויחידים, עם כיתוב של המשפט: ״*ארז, מחכים לרכב יחד איתך*״. כמובן שאפשר לצרף גם ברכה אישית לארז, בתקווה שיוכל לקרוא את כל הברכות בקרוב כשישוחרר וישוב לחיק משפחתו.