3 צפייה בגלריה
שירה איסקוב לאחר השתלת שיניים
שירה איסקוב לאחר השתלת שיניים
שירה איסקוב לאחר השתלת שיניים, עם הרופא המטפל
שירה איסקוב ניצלה מניסיון הרצח של בעלה אביעד משה בערב ראש השנה האחרון בביתם שבמצפה רמון, אך נפצעה קשות ועדיין סובלת מחבלות. לאחר שאיבדה כמה משיניה בתקיפה, היום (א') היא עברה את השתלת השיניים הראשונה והזמנית שלה.
"הוא אמר לי 'תמותי כבר' כשהוא ישב עליי וחנק אותי בשתי הידיים שלו", היא סיפרה בעדותה במשטרה על שאירע בזמן התקיפה והיא חשבה כיצד להינצל. "חשבתי לעצמי שאם אני רוצה שיצילו אותי אני צריכה לצעוק, אז צעקתי 'הצילו שכנים, תזמינו משטרה'. אחרי שהוא ישב עליי ככה ואמר את זה הוא הפסיק לכמה שניות והרמתי את הראש. ירקתי את השיניים שנשברו לי ואמרתי לו שירדים את הילד, כי הוא הוא בוכה".
3 צפייה בגלריה
שירה ואביעד משה
שירה ואביעד משה
שירה, לפני הפציעה, ואביעד משה
3 צפייה בגלריה
שירה משה שנפצעה על ידי בעלה אביעד בדירתם במצפה רמון
שירה משה שנפצעה על ידי בעלה אביעד בדירתם במצפה רמון
שירה בבית החולים לאחר התקיפה. "ירקתי שיניים"
(באדיבות המשפחה)
שירה נלחמה על חייה והצליחה להתאושש. היא הפכה לסמל ולמקור כוח עבור נשים רבות. במקביל להתאוששות הפיזית שלה ולפיזיותרפיה היא עוברת גם הליכים קוסמטיים כירורגיים, בין היתר על מנת לשחזר את החיוך שלה.
שכנתה עדי גוזי, שהצילה את חייה בערב התקיפה, אמרה: "זה הדבר הכי יפה שראיתי, חיכיתי לחיוך הזה. היא שלחה לי הודעה בבוקר: 'עדידוש יש לי שיניים!' וביקשתי ממנה לשלוח תמונה. אני שמחה ומאושרת עד הגג. מגיע לה את החיוך הזה, מכל האנשים בעולם. אני מקווה שהיא תמשיך לחייך ולהפיץ את האור הזה שלה. אני, מבחינתי, שלה לתמיד".
גם עורך הדין של שירה, בן מעוז, לא נשאר אדיש: "החיוך של שירה מסמל את הניצחון האישי שלה ואת התקווה לכל אותן נשים החוות אלימות במשפחה".
עופר, אחיה של שירה, אמר: "אנחנו מאושרים, היינו בעננים כשראינו את החיוך שלה. זה היה מרגש, היא התרגשה מאוד. מגיע לה רק לחייך ולתמיד". האח ביקש להודות לכל מי שתומך בשירה ומסייע לה: "זה מדהים ומחמם את הלב".