מיד אחרי סיום הפריימריז בליכוד, כשהתברר שעו"ד טלי גוטליב תוצב במקום ה-25 ברשימת המפלגה לכנסת, הושמעה ביקורת על אופן התפקוד שלה לאורך השנים כסנגורית של חשודים בעבירות מין ועל התבטאויותיה לגבי פרשות אחרות שבהן הותקפו נשים. אחת המבקרות היא מ', שפרסמה השבוע פוסט שבו כתבה בין השאר "טלי גוטליב הגנה על האבא הפדופיל שלי שהתעלל בי מינית ואנס אותי במשך שש שנים... היא ניסתה למנוע ממני לתת עדות ומרחה את המשפט באופן מכוון".
היום (שני) היא התייחסה בריאיון לאולפן ynet לרגע שבו גילתה על ההצלחה של גוטליב בפריימריז: "היה לי קשה כשראיתי את החדשות האלה. לפני שהעדתי במשפט של אבא שלי שמעתי מעורכת הדין שלי ומהפרקליטה שהיא כל הזמן ניסתה להתעקש שלא צריך שאני אעיד.
"היא ניסתה לגרום לי לרחם על אבא שלי ודיברה על כמה הוא מרגיש אשם וכמה הוא מתחרט, ושהוא צריך להיות בהשגחה כי הוא ניסה להתאבד. כאילו שזה יגרום לי לרחם עליו. היא ניסתה להציג את זה כאילו היא עושה את זה בשבילי, למעני, לשכנע שאני לא צריכה לתת עדות, שזה לא נחוץ. הרגשתי שהיא עשתה עליי מניפולציה".
הפוסט שפרסמה מ':
גוטליב, עורכת דין פלילית, נכנסה לרשימת הליכוד על משבצת האישה החדשה. ב-2017 היא אמרה בריאיון כי הנשיא לשעבר משה קצב "רק ניהל רומנים". על אלון קסטיאל, שהורשע לאחר מכן בשורת עבירות מין, אמרה גוטליב: "מתלוננות רוצות לצאת איתו, עולות אליו הביתה ואז מאשימים אותו באונס. באינסטינקט שלי הוא קורבן".
מ' הוסיפה בריאיון באולפן: "זאת מישהי שהיא לא סתם סנגורית צעירה שקיבלה להגן על מישהו ואומרת שהיא עושה את העבודה שלה. היא עורכת דין פרטית, יוקרתית, שעושה את הקריירה שלה ומרוויחה סכומים עצומים מלהילחם על הקטנת עונשים של עברייני מין. מישהי כזאת בכנסת, עם זכות הצבעה על חוקים - אי אפשר שלא לצפות שהיא תפעל גם שם לאותה מטרה".