כמעט שליש מהסיעה הגדולה בכנסת יגיע לראשונה למליאה: מהתוצאות המתעדכנות של הפריימריז בליכוד ניתן לסמן את הפנים החדשות ברשימה של המפלגה שצפויה להיות הגדולה ביותר גם בכנסת הבאה. רוב חברי הכנסת החדשים עשו זאת דרך ניצחונות במחוזות, אך יש גם מי שהגיע דרך הרשימה הארצית – ותוך כדי הדחת ח"כים מכהנים.
בוודאות כבר אפשר לומר שדני דנון, שגריר ישראל לשעבר באו"ם שהיה חבר כנסת בפעם האחרונה לפני שבע שנים, יוצב במקום גבוה ברשימה, המקום ה-15 נכון לעכשיו. דנון, שבעבר התמודד מול בנימין נתניהו על ראשות הליכוד וכיהן לפני שליחותו בניו יורק כשר המדע, הטכנולוגיה והחלל (ולפני כן כסגן שר הביטחון), הקדים בין היתר את יו"ר הכנסת לשעבר יולי אדלשטיין ואת השרים לשעבר אופיר אקוניס, גילה גמליאל, צחי הנגבי ואורלי לוי-אבקסיס. שלושת האחרונים יישארו כפי הנראה מחוץ לכנסת הבאה.
3 צפייה בגלריה
דני דנון
דני דנון
יוצב במקום גבוה יחסית ברשימה. דני דנון
(צילום: יריב כץ)

לצד דנון, מהרשימה הארצית ייכנס כנראה גם איש התקשורת בועז ביסמוט. העיתונאי, ששימש לאחרונה כחבר פאנל ב"אולפן שישי" ובעבר היה שגריר ישראל במאוריטניה, נמצא במקום ריאלי, המקום ה-27.
על משבצת "האישה החדשה", המקום ה-25, צפויה להיכנס עורכת הדין הפלילית טלי גוטליב, שהגנה בעבר על חשודים באונס ובתקופה האחרונה שימשה גם כן כחברת פאנלים בתקשורת. בריאיון ב-2017 אמרה גוטליב כי הנשיא לשעבר משה קצב "רק ניהל רומנים", ועל אלון קסטיאל, שהורשע לאחר מכן בשורת עבירות מין, הסבירה כי "מתלוננות רוצות לצאת איתו, עולות אליו הביתה ואז מאשימים אותו באונס. באינסטינקט שלי הוא קורבן".
3 צפייה בגלריה
בועז ביסמוט
בועז ביסמוט
בועז ביסמוט
(צילום: אריק סולטן)
3 צפייה בגלריה
עורכת דין טלי גוטליב
עורכת דין טלי גוטליב
על אלון קסטיאל: "באינסטינקט שלי הוא קורבן". טלי גוטליב
גוטליב עוררה סערה כאשר בעת שייצגה צעירים החשודים באונס בת 17 מהרצליה ניסתה לקשור בין התכנים בחשבון האינסטגרם של הנערה לבין המעשים, באומרה: "היא יצאה עם בחורים בני 50, והעלתה תמונות שלה בחוטיני". גוטליב קיבלה מנתניהו "קיצור פז"ם" מיוחד, שאפשר לה להתחרות בפריימריז.
במקום גבוה ברשימה יוצב המנצח במחוז שפלה, אליהו רביבו. אחיו של ראש העיר לוד יאיר רביבו ניצח בפער גדול את יריביו ויוצב במקום ה-19 ברשימה. רביבו ניצח בין היתר את דוד שרן, לשעבר ראש הסגל בלשכת נתניהו בעת שזה כיהן כראש הממשלה. נגד שרן הוגש כתב אישום בפרשת הצוללות.
עוד אח של ראש עיר שייבחר לכנסת הוא שלום דנינו, אחיו של ראש העיר אופקים, איציק דנינו. הוא ניצח במחוז נגב (מקום 22) אח-של אחר, את ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר שאנס, משה קצב. במחוז גליל ועמקים (מקום 21) ניצח חבר הכנסת לשעבר ניסים ואטורי. לפני שנה צייץ על יו"ר עוצמה יהודית כי "בן גביר זה אח", ואחר כך מחק.
במחוז מישור החוף (מקום 29) התנהל קרב צמוד בין אלי דלל, מ"מ מקום ראש העיר נתניה, לבין שי גלילי, מבקר הפנים של הליכוד שהתעמת לא פעם עם נתניהו. בסופו של דבר דלל ניצח את גלילי, שטען בעבר שנתניהו לא יכול להתמודד יותר ובשנה שעברה דרש ממנו לקבל את חוזי ההעסקה של שני אנשי נתניהו שהחלו לעבוד במצודת זאב.

במחוז דן (מקום 26) ניצח עו"ד חנוך מילביצקי, המשנה לראש העיר פתח תקווה, שיריביו הזכירו את החלטתו להתמודד במרוץ משותף בבחירות המקומיות עם יש עתיד, היריבה המרכזית של הליכוד בבחירות הקרובות.
המקום ה-32 מיועד לעולה חדש. חבר הכנסת גדי יברקן הוביל בתחילת מרוץ זה, אבל דן אילוז - עולה מקנדה ששימש כיועץ חקיקה של סיעת הליכוד בכנסת, עבד בלשכה המשפטית במשרד החוץ והיה גם חבר מועצה בירושלים מטעם סיעת התעוררות - עקף אותו.
חבר הכנסת לשעבר אריאל קלנר ניצח במרוץ במחוז חיפה (מקום 34) וחבר כנסת אחר לזמן קצר, עמית הלוי, יוצב במקום ה-36, על משבצת מחוז ירושלים. במחוז תל אביב (38), שם נפסל ברגע האחרון דודו לניאדו שהורשע בפריצה ובתקיפת אישה, ניצח אושר שקלים את דור חרל"פ.
קרב צמוד יחסית מתחולל בין אביחי בוארון לגרשון מסיקה, שני המתמודדים היחידים ביש"ע (מקום 42), כשלבוארון יתרון קל. אמנם חלק מהמקומות האלה נחשבים כיום ללא-ריאליים, אבל אם הליכוד ירכיב את הממשלה צפויים להיכנס גם חברי כנסת נורבגיים רבים, ולכן המאבק הגדול. בכל מקרה, לנתניהו שמורים שלושה שיריונים במקומות ריאליים (14, 16 ו-28), לצד שריון במקום ה-37, ולכן ככל הנראה שליש מסיעת הליכוד יהיו פנים חדשות.