מחר (שני) תציין שירי ביבס את יום הולדתה ה-33, בשבי חמאס ברצועת עזה. כבר קרוב ל-200 ימים שבני משפחתה לא קיבלו ממנה ומשני בניה הקטנים אריאל וכפיר, שנחטפו עימה מניר עוז, אף סימן חיים. גם ירדן, בעלה של שירי, נחטף ב-7 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
שירי ביבס חוגגת יום הולדת עם אחיינה אלון ב-2022
שירי ביבס חוגגת יום הולדת עם אחיינה אלון ב-2022
שירי ואלון חוגגים יום הולדת יחד
(באדיבות המשפחה)
דנה, אחותה של שירי, סיפרה: "שירי חוגגת את יום ההולדת שלה באותו תאריך של הבן שלי אלון. תמיד חגגתי להם ביחד בעוגה משותפת שצד אחד שלה מקושט לאלון וצד שני מקושט לשירי. תמיד יש לשירי יום הולדת בפסח, אבל זאת פעם ראשונה שנופל בדיוק על ליל הסדר".
ביום רביעי האחרון התפרסם תיעוד חדש מרגעי החטיפה האכזרית של ירדן ביבס. בתיעוד הקשה לצפייה הוא נראה מוקף במחבלים שמכים אותו וצועקים לעברו, ומובל על-ידי מחבל נוסף שרוכב על אופנוע וחמוש באקדח. בשלב מסוים נקטע הסרטון - ואז מתחיל מחדש, כשראשו של ביבס מכוסה בדם.
2 צפייה בגלריה
משפחת ביבס
משפחת ביבס
משפחת ביבס
(צילום: מהאלבום המשפחתי)
לפני כחודשיים פרסם צה"ל סרטון אבטחה שבו נראים שירי ושני הילדים אריאל וכפיר במזרח חאן יונס, ביום החטיפה ב-7 באוקטובר. בסרטון השלושה תועדו בעודם חיים. דובר צה"ל דניאל הגרי חשף לציבור את הסרטון, לאחר שקיבל את הסכמת המשפחה, והבהיר: "חוששים ודואגים מאוד למצבם ושלומם של שירי והילדים".
בחודש נובמבר טען חמאס כי שירי ושני ילדיה אינם בחיים. ארגון הטרור לא פרסם כל הוכחה לכך, וגם בישראל לא אותתו כי בידיהם אינדיקציה לכך. יום לאחר מכן פרסם הארגון סרטון של האב ירדן מהשבי. דובר צה"ל הגיב על הטענות, ואמר כי "ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי. צה"ל בוחן את מהימנות המידע". בעבר טען הג'יהאד האיסלאמי כי חנה קציר בת ה-76 מניר עוז נהרגה, אך היא חזרה בחיים במסגרת עסקת החטופים.