נעמי קניון, בתו של דוד מזרחי שנדרס למוות והופקר על ידי כוכבת הרשת פריסיליה קשתי, התייחסה הבוקר (יום ה') לשחרורה המוקדם של הנהגת הדורסת. "הבחורה מנותקת מהמציאות", אמרה קניון בריאיון לאולפן ynet לאחר שקשתי תועדה נכנסת ללימוזינה לאחר צאתה מכלא נווה תרצה ברמלה.
ב-14 בדצמבר 2015 פגעה קשתי במזרחי (82) שחצה אז את הכביש ברחוב אחד העם בראשון לציון. מזרחי הוטח על שמשת הרכב ומשם אל הכביש. הוא הובהל לבית חולים, וכעבור שלושה ימים מת מפצעיו. לפי כתב האישום, קשתי ידעה שפגעה במנוח ולא עצרה את רכבה במקום התאונה. רק לאחר כ-40 דקות דיווחה לרשויות על התאונה.
ביולי בשנה שעברה הרשיע בית המשפט המחוזי בלוד את קשתי בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרה, וגזר עליה מאסר למשך שנתיים. הדורסת ערערה לבית המשפט העליון וטענה כי נטלה אחריות למעשיה. שופטי העליון דחו את הטענות, ואף הדגישו כי להבדיל מהתסקיר הקודם - תסקיר משלים שנערך הצביע על כך שהיא נסוגה מקבלת אחריות על מעשיה. עם זאת, עונשה קוצר בשליש, בין היתר בגלל צפיפות בכלא. קשתי, שהמשיכה להעלות פוסטים באינסטגרם גם מאחורי הסורגים, עזבה אתמול את שערי נווה תרצה באמצעות רכב מפואר.
3 צפייה בגלריה
פרסיליה קשתי
פרסיליה קשתי
קשתי ביציאה מהכלא והלימוזינה
(צילום: רועי רובינשטיין )
3 צפייה בגלריה
דוד מזרחי ז"ל
דוד מזרחי ז"ל
קורבן התאונה מזרחי
3 צפייה בגלריה
נעמי קניון בתו של דוד מזרחי ז"ל
נעמי קניון בתו של דוד מזרחי ז"ל
"הערכים נמסים עם הזמן". נעמי קניון
"ההתנהגות שלה לא הפתיעה אותי בכלל", אמרה הבוקר בתו של קורבן התאונה. "ככה היא מתנהגת מהרגע הראשון שבו היא דרסה את אבא שלי. השואו-אוף מוביל אותה מהרגע הראשון, גם במחיר של לצפצף על כולם. ההתנהגות שלה לאורך כל הדרך רק מוכיחה שהיא לא התכוונה בכלל לחרטה. היא בסך הכול עשתה הכול כדי להשתחרר, והנה שנייה אחרי היא כבר בלימוזינה ומעלה סטורי".
- את משוכנעת שהחרטה שהובילה לשחרור מוקדם היה זיוף אחד גדול? "זיוף, משחק וכו'. זו בחורה שגדלה עם כפית זהב בפה. כשיש לך את זה ואתה לא מתאמץ בכלל בחיים להשיג משהו, אז גם הערכים נמסים עם הזמן וכנראה שגם החינוך. המשפחה הזויה, הבחורה הזויה, מנותקים מהמציאות. זה היה שואו עלוב, מזכיר את המחבלים שיוצאים מהכלא. אם זה עושה לה טוב? אין לי מה להגיד".

- את חושבת שהיא קיבלה פרס? "אני טענתי מלכתחילה שהקלו איתה. העונש על דריסה והפקרה הוא פי כמה יותר גדול. אני מניחה שאם לא הייתי מביאה את התמונות שהיא העלתה כל הזמן בסטורי'ז, מהרגע שאבא שלי נפטר, היו נותנים לה אולי עבודות שירות.
"אני לא מבינה את מערכת המשפט, אם יש עונש וקבעתם עונש - מה כל ההנחות האלה בדרך? את מי זה ירתיע אחר כך? יוצא שמותר לדרוס ולעשות הכול כי ממילא יקלו איתך בהמשך הדרך. מעבר לזה שהיא מייצגת לכאורה אנשים באינסטגרם שהיא מפרסמת אותם, אני לא מצליחה להבין את החברות האלה שמשתמשות בשירותי הבחורה הזאת. יופי הוא לא רק מבחוץ, הוא גם פנימי. הרי אין לה מה להציע מעבר לזה".