4 צפייה בגלריה
הודעות איומים שקיבל איתמר בן גביר
הודעות איומים שקיבל איתמר בן גביר
הודעות איומים שקיבל איתמר בן גביר בפייסבוק
בהמשך לאיומים שקיבל ח"כ איתמר בן גביר ("הציונות הדתית") בשבוע שעבר ברשתות החברתיות - בסוף השבוע האחרון נשלחו לחבר הכנסת עוד שישה איומים חמורים לרצח משפחתו, הכוללים תמונות שלו ושל קרוביו. מהכנסת נמסר כי "המקרים הועברו לטיפול המשטרה".
באחת מההודעות שנשלחו נכתב (הטעויות במקור): "היציאה מהבית היא מחיר חיך וחיי משפחתך, הישאר בביתך ואל תצאו החוצה. אחרת תכרתו הראש שלכם ושל משפחתם וניתן לאוכל לכלבים". האיום הגיע בצירוף תמונות של כדורים ונשק. באיום נוסף שקיבל יחד עם תמונה שלו עם בנו, נכתב: "זו הדרך האחרונה כאשר מתקרבים לאל אקצא. אני נשבע שאני אגרום לך לבכות ולצרוח בשביל המשפחה שלך". באיום אחר שהתקבל אתמול (שבת) בלילה נשלחו תמונות של משפחתו של בן גביר בחוף הים: "אנחנו נהרוג אותך ואת משפחתך. אנחנו ניקח את החיים שלך ושל הילדים שלך, ניתן לך כדור בראש" נכתב.
4 צפייה בגלריה
בן גביר בהר הבית
בן גביר בהר הבית
בן גביר בהר הבית, לפני תחילת רמדאן
(צילום: גיל יוחנן)
ביום שישי פרסם בן גביר תיעוד של האיומים שקיבל על חייו. בתמונה שפרסם בן גביר מופיעים פרטי פרופיל הפייסבוק המאיים - צעיר בשם מחמד עואודה מכפר כנא. בתיעוד שפרסם בן גביר נראות תמונות של קליעים ושל דגל ישראל שרוף, תחת האיום "אתה ומשפחתך תהרגו. אנחנו נהרוג אותך. מוות לישראל". משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה בעקבות ההודעה שקיבל ח"כ בן גביר.
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר היום: "האיומים עלי ועל משפחתי לא ירתיעו אותי מלהמשיך לפעול. אמנם זה לא מלבב לקבל כל בוקר הודעות של איום והסתה". בן גביר המשיך בביקורתו כלפי השב"כ והעומד בראשו: "לצערי אמירות בסגנון כמו שצוטטו בשם ראש השב"כ, או חוסר הגינוי של פוליטיקאים מהקואליציה, במיוחד חוסר תגובה של ראש הממשלה ולפיד כשמאיימים עלי, מדרבנים את המטורפים להמשיך ולאיים. אך הם לא יזיזו אותי מדרכי ואמשיך לפעול למען מדינת ישראל וחיילי צה"ל".
בן גביר התייחס לדיווח שלפיו גורם בכיר בשב"כ אמר כי "בן גביר, נפץ ונפץ צריך לנטרל". מאז השב"כ הכחיש כי הדברים נאמרו.
האיומים כולם הגיעו לחשבון הפייסבוק של ח"כ בן גביר, חלקם מחשבונות מוסתרים וחלקם מאנשים מזוהים. ח"כ בן גביר פנה לקצין הכנסת כמקובל ועדכן אותו על כל האיומים שקיבל. מדוברות הכנסת נמסר: "כמו בכל מקרה בו מוגשת תלונה מצדו של חבר כנסת לקצין הכנסת, כפי שקרה במקרה זה, היא מועברת לטיפולה של משטרת ישראל".