3 צפייה בגלריה
צוותי מד"א בזירת הרצח
צוותי מד"א בזירת הרצח
צוותי מד"א בזירת הרצח
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בקטטה שפרצה בגן ציבורי ברחוב המעפילים באשדוד נרצח אמש (שני) נור קשקוש, צעיר בן 23 מקלנסווה. המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות בקטטה שהובילה לרצח, ומסרה כי הרקע למקרה הוא פלילי. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.
חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בפצוע בזירה ופינו אותו לבית החולים אסותא שבעיר. החובשים אלי ריימונד ורזיאל יוסופוביץ שהגיעו למקום סיפרו: "הפצוע שכב בגינה הציבורית כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה ולא יציב".
3 צפייה בגלריה
נור קשקוש, תושב קלנסווה בן 23 שנרצח הלילה באשדוד
נור קשקוש, תושב קלנסווה בן 23 שנרצח הלילה באשדוד
הנרצח נור קשקוש
3 צפייה בגלריה
צוותי משטרה בזירת הרצח
צוותי משטרה בזירת הרצח
צוותי משטרה בזירת הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)
הרופאים בבית החולים נלחמו על חייו של הצעיר, אך כעבור כמה שעות נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות בקטטה, תושבי קלנסווה ואשדוד, אך לא מסרה פרטים נוספים על זהותם. לפי החקירה הראשונית, הרקע הוא פלילי.
בני משפחתו של הנרצח אמרו כי בנם נור יצא לעבוד באזור אשדוד בשיפוצים, ושם נדקר למוות. קרוב משפחתו אמר ל-ynet: "אין לנו פרטים על מקרה הרצח ומה הרקע. הקורבן הוא אדם שליו וצנוע, והוא נרצח בדם קר". הוא הוסיף כי נור "בחיים לא פגע באף אחד. תמיד עבד והתפרנס ובקשרים טובים עם כולם. זה אסון קשה ומזעזע שלא צפינו. אני מקווה שהרוצח יקבל את העונש הכי קשה. אין הצדקה בחיים לרצוח אנשים".
רק אתמול נרצח בטובא זנגריה נהג המשאית סמיר עומר (55). נורה למוות בשעות הבוקר המוקדמות כשהיה בדרכו לעבודה. סמיר התפלל הבוקר ויצא לעבודתו, ובסמוך לשעה 05:00 שמע יריות שכוונו לעבר המשאית שבה נהג. הוא ירד מהמשאית כדי לבדוק את מקור הרעש, ואלמוני התקרב אליו וירה בו למוות. הצוות רפואי שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של סמיר במקום. בנו של סמיר, עומרי עומר, הואשם לפני כשנתיים כי רצח אדם בעקבות סכסוך בין משפחות, ונבדקת האפשרות כי מדובר בנקמת דם.
מתחילת השנה נרצחו 22 בני אדם במגזר הערבי. שלשום נורתה למוות בחניית ביתה בקלנסווה רימא חדיג'ה חשב, אם לארבעה. כמו כן נערה בת 14 מרהט נפצעה בבטנה מכדור תועה שנורה במהלך חילופי ירי עזים בין שתי משפחות בעיר.