המשטרה הוציאה בצהריים (יום חמישי) צו סגירה ל"לחם חביתה" בנתניה, אחרי שורת תקריות שבהן הותקף הבעלים ויקי עזרא על-ידי עבריינים.
2 צפייה בגלריה
לחם חביתה סגור
לחם חביתה סגור
(צילום: רענן בן צור)
לפי המשטרה, "בתום בחינה מקצועית של מספר אירועי אלימות ואמל"ח בנתניה, לרבות היקף, חומרה, מועד וסמיכותם, הוצא צו סגירה לבית עסק לממכר מזון בעיר, למען שלום הציבור וביטחונו". המשטרה ציינה כי החקירה נפתחה בראשיתה בעקבות קטטה סמוך ללחם חביתה, ואף הוגש כתב אישום נגד החשודים - שלאחריו הושלך רימון הלם לעבר העסק, ולאחר מכן לעבר ביתו של עזרא עצמו.
"לפיכך, במקביל לחקירה מואצת, ביצעה היום המשטרה שימוע לבעל המקום", נמסר, "לאחר שנמצא כי העסק מהווה סכנה לשלום הציבור ונקבע כי המקום ייסגר למשך 15 ימים". יש לציין כי עזרא אינו חשוד והוא הקורבן בפרשה.
2 צפייה בגלריה
לחם חביתה
לחם חביתה
עזרא בלחם חביתה. התפרסם ברשתות החברתיות
(צילום: יאיר שגיא)
שורת התקריות האלימות לאחר ששלושה חשודים בני 38-27 נעצרו לאחר שתקפו את עזרא באמצעות לום ואגרופים. במשטרה חושדים כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין הבן של עזרא לבין אחד החשודים. חקירת התקיפה של עזרא ובנו העלתה כי כמה שעות קודם לכן התגלע ויכוח בין המעורבים על מקום חנייה. אחד החשודים שלף סכין לעבר בנו של עזרא, איים עליו שבכוונתו לחזור לעסק, ואמר לאב "אתה צריך לחנך את הילד". בהמשך הושלך רימון לעבר בית העסק ולאחר מכן גם לעבר ביתו של עזרא בשכונת קריית השרון בנתניה. הרימון שהתפוצץ גרם לשריפה בחצר ביתו ועורר בהלה גדולה בשכונה, אולם לא היו נפגעים.
בחודשים האחרונים התפרסמה המסעדה ברשתות החברתיות לאחר ששיר קליט עם שם המקום זכה לצפיות רבות. בעקבות כך, הגיעו למקום בני נוער ולקוחות רבים והיא זכתה להצלחה.