3 צפייה בגלריה
 הנרצחת וילדיה
 הנרצחת וילדיה
המשטרה דרשה את כל החומרים מהרווחה. הנרצחת וילדיה
בית משפט השלום בעיר נצרת האריך עד יום שישי את מעצרם של שני האחים ממרר בחשד לרצח רשא סיתאווי, שנורתה ביום חמישי האחרון בעת ששהתה בבית הוריה.
על פי הדיווחים שהתקבלו הנרצחת פנתה לפני תקופה לרווחה וקיבלה סיוע כלכלי. גורמים אמרו: "היא נשאלה האם היא חוששת לחייה, ולא מסרה שהיא סובלת מאיומים".
3 צפייה בגלריה
 הנרצחת וילדיה
 הנרצחת וילדיה
הנרצחת וילדיה
משטרת ישראל דרשה את כל החומרים של הנרצחת מהרווחה והגירושים לצורך בדיקתם. על פי הפרטים שידועים כעת, ההחלטות על הגירושים והמשמורת של שלושת הילדים התקבלו בהסכמת שני הצדדים.
אחת מחברותיה אמרה: "אם היא הייתה ברווחה זה אומר שהיא רצתה משהו. חייבים לבדוק את העניין לעומק ולחקור, קיים זלזול בטיפול. נכון שהיא נרצחה, אבל זה לא אומר לא לערוך בדיקה מקצועית ומהותית".

טרם ברור אם למשטרה יש ראיות נגד שני החשודים שנעצרו בעקבות הרצח, אך בכל מקרה השניים טוענים שכלל לא היו בעיר בזמן הרצח.
עורך דינם באסל פלאח שאל את נציג המשטרה: "למעשה אפשר להגיד לפרוטוקול שאתה לא חושד בו כמי שלחץ על ההדק?", והחוקר השיב: "נכון, הוא לא לחץ על ההדק".
בשלב זה המשטרה בודקת דבר הקשור לטלפון של אחד החשודים, שלא נמצא בידיו. עו"ד פלאח: "אתה מייחס לו השמדת ראייה, זה לגבי טלפון?", לכך החוקר השיב בחיוב.

"אנו בטוחים שהם לא עשו כלום ולא מעורבים ברצח", אמר קרוב משפחה של שני העצורים. "הכל שקר. בימים הקרובים יוכיחו את חפתם והתמונה תתברר לכולם. אחד מהם התארס והוא אמור להתחתן".
"מה שחשוב ועלה במהלך הדיון זה שנציג המשטרה אישר לפרוטוקול בפה מלא, בפני כל הקהל, בית המשפט, שאיש משני החשודים לא לחץ על ההדק", אמר עו"ד פלאח. "כלומר שניהם לא חשודים בזה שהם היו במרר באותו יום ושהם ביצעו את הרצח בעצמם. מדובר בחשד כללי שיש צורך לבדוק אותו, ועובדה שביקשו 13 ימים וקיבלו בסופו של יום שלושה ימים מעצר עד יום שישי. נקווה שביום שישי שניהם ישוחררו".
3 צפייה בגלריה
עו"ד באסל פלאח
עו"ד באסל פלאח
עו"ד באסל פלאח
(צילום: עידו ארז)
הוא הוסיף: "עצרו אותם בתור חשודים לבדוק האם יש קשר לזה. שני האחים מסרו אליבי מפורט, איפה הם היו. היום גם נציג המשטרה אישר בפני ביהמ"ש שהאליבי שהם מסרו נבדק ואומת. יש עוד מספר דברים שהם צריכים לבדוק, המשטרה, זה מה שהצהירו בדיון. אני מאמין שעד יום שישי יסיימו. אם זה יקרה, אני בטוח ששניהם ילכו הביתה".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "לא הוגשה שום תלונה מצד גורמים רשמיים ואחרים שהמנוחה הייתה מאוימת והתיק נמצא בחקירה".