בית משפט השלום בתל אביב דן הבוקר (חמישי) בהרשעתו של הקומיקאי נאור ציון, שתקף אדם בקניון רמת אביב בעיר. השופט שאול אבינור דן בטיעונים לעונש, לקראת גזר הדין שיינתן בעוד חודש. "במסגרת ההסדר בתיק הנוכחי הוא הודה והורשע בתקיפת סתם, תקיפה מתמשכת ושתי מכות אגרוף", סיכמה נציגת התביעה המשטרתית. "מקום התקיפה בקניון בסביבת אנשים לא הרתיע את הנאשם לבצע את התקיפה".
ציון הורשע בהסדר טיעון שבו הוסרה עבירת איומים שיוחסה לציון בכתב האישום המקורי. במסגרת ההסכם סוכם גם שהצדדים יפנו לגישור. נציגת התביעה הדגישה כי "זו לא הפעם הראשונה שהוא נקלע לסיטואציה דומה, בה הביע קושי לווסת את התנהגותו ולשקול צעדיו", בהתייחסה למקרים אלימים קודמים בעברו. היא הדגישה כי התביעה תבקש מאסר על תנאי, ופיצוי.
2 צפייה בגלריה
נאור ציון בדיון בבית נשפט השלום בתל אביב
נאור ציון בדיון בבית נשפט השלום בתל אביב
נאור ציון בדיון בבית משפט השלום בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
עורך דינו של ציון, אבי עמירם, אמר כי "האירוע התרחש שבעה ימים לפני מות אימו. הוא סעד אותה באותם הימים, ותחת הלחץ הזה הגיע לקניון. המתלונן יזם איתו מגע, והנאשם סבר שהמתלונן גידף אותו. הנאשם לקח על עצמו אחריות בגישור. מבחינתו הוא משקף אירוע שלא צריך להתרחש".
נאור התפרץ בדיון וקרא: "היו קללות, הוא קילל לי את הצורה. בחיים לא הייתי הולך לגישור אם לא היו מוסיפים את זה", ונענה על ידי השופט: "זו כבר פעם שלישית שאדוני מתפרץ בדיון". נאור השיב כי הוא מתנצל ואמר: "בדקתי את עצמי היטב אחרי האירוע. ללא ספק לא משנה מה הוא אמר לי, עברתי עבירה. לא הייתי צריך לעשות מה שעשיתי. לא משנה נסיבות אמא שלי".

2 צפייה בגלריה
המתלונן נגד ציון
המתלונן נגד ציון
המתלונן נגד ציון
"כשבאתי לגישור ידעתי שאוכיח שהוא קילל אותי, ולא כתבו את זה", התלונן ציון. "אני לוקח אחריות בלי קשר". השופט הלין כי אינו "מבין את הלוגיקה": "אדוני אומר – קילל אותו אז נתן לו שני אגרופים?". נאור השיב: "לא הייתי הולך להתעמת איתו אם לא היה משהו קיצוני שאמר".
לפי כתב האישום המקורי, בחודש מרץ 2018 אדם חלף על פני ציון סמוך לדוכן בקניון רמת אביב, אמר לו "היי, אני מזהה אותך", והמשיך ללכת. בהמשך חזר ציון בריצה למקום שבו היה המתלונן, סובב אותו בידיו כך שהוא עמד מולו, ותקף אותו. הוא הדף אותו לאחור, איים עליו וקילל אותו, ואז חבט בו באגרופו בלסת.
 עו"ד אבי עמירם עו"ד אבי עמירםצילום: ירון ברנר

המתלונן ביקש להזעיק משטרה, ואז החל עימות נוסף בין השניים - המתלונן אמר לציון שהוא אמור לעבור ניתוח וביקש ממנו שלא יפגע בו, ציון שוב חבט בו בלסת, והאירוע נמשך עד שעוברי אורח בלמו אותו. למתלונן נגרמו חבלות.