ח"כ משה סעדה מהליכוד, שחתום על ההצעה להפריד את המחלקה לחקירות שוטרים מהפרקליטות כחלק מהמהפכה המשפטית, אמר הבוקר (ב') בריאיון לשרון כידון וישי שנרב ב-ynet radio כי בליכוד מסכימים להידברות סביב התוכנית המשפטית, אך "יש אנשים שלא רוצים בכך", וקרא לדיונים בוועדת החוקה "קרקס".
1 צפייה בגלריה
 משה סעדה
 משה סעדה
"סירוב לשרת בצה"ל? לא מתקבל על הדעת". סעדה
(צילום: יואב דודקביץ')
לדבריו, "כולם מסכימים בליכוד שחייבים לדבר. היו לנו חודשיים לעשות זאת, אך יש אנשים שלא רוצים לדבר, וזאת זכותם". על המשך החקיקה, על אף בקשת האופוזיציה לעצירה, אמר סעדה: "לפעמים עושים דברים במקביל, כי נכון לנצל את הזמן, ויש זמן להכול. כבר שבועיים שלא קידמנו את החוקים של הרכב הוועדה לבחירת שופטים עצרנו את החקיקה בקריאה שנייה ושלישית".
הוא הוסיף: "העצירה היא משהו טכני על מנת לקיים דיון, היא לא המהות. עם כל הכבוד לחג פורים והחשיבות המשפחתית שלו, ראוי שנתכנס כולנו ונדון. לדעתי לא צריך לעצור את החקיקה. כשהממשלה הקודמת חתמה על הסכם הגז עם לבנון אני לא זוכר שהיה דיון אם צריך לעצור".
על הדיונים בוועדת חוקה בסעיפי המהפכה המשפטית אמר סעדה כי "באווירה פורימית אומר לכם - האירוע שם הוא קרקס שמתמשך חודשיים, ואני שחקן בקרקס הזה. הגיע הזמן שזה ייפסק, הגיע הזמן שנדבר. הנשיא הציע לדון ביום שלישי". על ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר סעדה: "אני חודשיים בוועדת חוקה דן מבוקר עד ערב והוא אפילו לא הגיע פעם אחת כדי לשמוע את הדיון, או כדי להגיד משהו".
- הנשיא גם ביקש לעצור. "הנשיא ביקש לדון ביום שלישי, ויש אצלו דיון. אני חושב שראוי שכולם יגיעו. בואו נידבר ונגיע לפשרה שכל כך חשובה לנו".
ח"כ סעדה התייחס גם למחאה ההולכת וגוברת בקרב מילואימניקים שלא להתייצב לשירות בשל המהפכה המשפטית והשלכותיה, ואמר: "הקווים האדומים הופכים אדומים יותר ויותר. סירוב לשרת בצה"ל זה דבר שמבחינתי הוא בלתי נתפס ולא מתקבל על הדעת, ולצערי זה קורה".