תלונה נוספת הוגשה למשטרה נגד ציון ונונו (64) מקריית שמונה, החשוד במעשים מגונים בילדות וילדים קטנים, באחד ממלונות המפונים בגוש דן. "פגשנו אדם עדין, התייחסנו אליו כמו אל סבא חביב ודאגנו לו, לא ידענו שהוא כזה", סיפרה אם שפונתה מדרום הארץ, שבנה בן ה-6 נפל קורבן לעבירות המין.
1 צפייה בגלריה
ציון ונונו (64) החשוד במעשים מגונים בבית מלון למפונים בגוש דן.
ציון ונונו (64) החשוד במעשים מגונים בבית מלון למפונים בגוש דן.
החשוד, ציון ונונו
ביום שישי הוארך בשמונה ימים מעצרו של ונונו, שעל פי החשד ביצע מעשים מגונים בלפחות ארבעה ילדים בני 4 עד 7 במלון. עד כה הוגשו ארבע תלונות, כולל זו של בן ה-6 מהדרום, ובמשטרה מחפשים קורבנות נוספים - לצד החשש כי יש ילדים שנפלו קורבן לעבירות מין חמורות.
האם וילדיה פונו מביתם ב-8 באוקטובר, כיממה לאחר הטבח, והגיעו למלון במרכז. "ונונו פונה מקריית שמונה, וכבר בהתחלה ראינו אותו במלון. בהתחלה הקשר איתו היה רק 'שלום שלום'. הוא יכול להיות סבא של הילדים שלי. בהמשך התפתחה קהילה במלון והתקרבנו אליו יותר", סיפרה.
"הוא היה חולה, אז אפילו לקחנו אותו לרופא במלון. היינו מביאים לו אוכל ומכבסים לו את הבגדים עד שהכל התפוצץ לנו בפנים". לאחר שנחשף כי ילדה בת 7 נפלה קורבן במלון, היא הסבירה לילדים כי אסור להם לדבר עם זרים או ללכת איתם. "אז בן ה-6 שלי סיפר לי שה'סבא' הציע לו סוכריות, לקח אותו לחדרו והפשיט לו את המכנסיים ואת התחתונים. הוא נגע בו. הייתי בהלם. אולי הוא ביצע את המעשים בבן שלי בזמן שעזרתי לו וכיבסתי את בגדיו", אמרה.
"אנחנו משוכנעים שיש עוד ילדים שנפלו קורבן למעשים שלו, ומחכים שהמשטרה תצפה במצלמות האבטחה ותבדוק אם הוא לקח ילדים נוספים לחדרו. אנחנו מכים על חטא שלא שמנו לב, אין מצב שאתה רואה את האדם הזה ואתה חושד בו, אבל עכשיו גילינו את האמת. אנחנו מקווים שימצו איתו את הדין", סיפרה האם. "לא מספיק שקיבלנו את המכה של הפינוי עכשיו קיבלנו מכה נוספת. הבן שלי בסדר בינתיים, אנחנו עוטפים אותו וניתן לו מה שהוא צריך".