רוכב האופנוע שנהרג הבוקר (יום שישי) בתאונת הפגע וברח בצומת מושב אודים הוא אייל יהודה (46) מהרצליה. אייל היה אב לחמישה ילדים, ונשוי בשנית. מלבדו נהרג גם משה מאור בן דוד (35) מנתניה, שנדרס למוות לעיני אמו זהבה.

4 צפייה בגלריה
אייל יהודה
אייל יהודה
"איש הייטק ברמה גבוהה, צנוע מאוד". אייל יהודה
4 צפייה בגלריה
תאונת דרכים ליד מושב אודים
תאונת דרכים ליד מושב אודים
האופנוע בזירת התאונה
(צילום: מתן טורקיה)
4 צפייה בגלריה
תאונת דרכים ליד מושב אודים
תאונת דרכים ליד מושב אודים
הרכב המרוסק
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
גרושתו ואם לשלושה מילדיו, מיטל בן תורה, הודיעה בפייסבוק: "לא מאמינה שאני כותבת את זה. בצער כבד ולב שבור, אני מעדכנת שאבא של הילדים שלי, אייל יהודה, נרצח בתאונת פגע וברח בכביש 2". 
היא הוסיפה: "היית אבא מדהים לילדים שלך. איך אפשר להכיל אובדן כזה בגיל כל כך צעיר? הלב כואב. יהי זכרך ברוך".
חברו מוטי כהן סיפר: "הוא היה פשוט אדם מדהים. תמיד התנדב. איש הייטק ברמה גבוהה מאוד, וצנוע מאוד. הוא היה בעל לתפארת, אבא מדהים ומסור שתמיד עזר לזולת ולסביבתו".

4 צפייה בגלריה
רגעים לפני התאונה בין רכב לאופנוע סמוך אודים, משה מאור
רגעים לפני התאונה בין רכב לאופנוע סמוך אודים, משה מאור
"נשארתי עם שתי גופות". משה מאור והתיעוד רגעים לפני האסון
הנהג הפוגע, נזכיר, גנב משאית שנהגה עצר כדי לסייע לקורבנותיו, ברח מהמקום, ונעצר בביתו בנתניה. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה הנהג נוסע בזיגזג ו"מתחרה" עם רוכב אופנוע, דקות לפני התאונה. עם זאת, לא נראה שהרוכב שנצפה בתיעוד הוא אייל יהודה, והפרטים עדיין מצויים בחקירת משטרה.
האם זהבה הייתה עם בנה מאור, כשהוא נפגע ונהרג. "הייתי איתו ליד הגשר, הרכב פגע בו ואז האופנוע נפגע. הנהג הרג לי את הילד מול העיניים שלי ואז הוא בא אליי ואמר לי 'תירגעי'. אז הוא נכנס לרכב אחר, ברח ואני נשארתי פה עם שתי גופות. זוועה מה שקרה לנו. מאור היה ילד טוב, ירא שמיים, חכם".
הנהגת שצילמה את הרכב הפוגע בנתיבי איילון, לפני העלייה לכביש החוף, הרחיבה על התיעוד החריג. "ראינו אופנוע שמנסה לעקוף את הרכב הירוק, ונהג הרכב לא נתן לו - הוא זגזג בין נתיבים בצורה מסוכנת, אפילו כשהאופנוע הגיע קרוב לשוליים הרכב כמעט רמס אותו. בסוף האופנוע עקף והמשיך בנסיעה, אבל זה נראה כאילו הרכב הירוק רצה לרדוף אחריו".