מוחמד זתוניה, צעיר בן 19, נורה למוות אמש (רביעי) ביפו. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון תוך כדי פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה עצרה צעיר בן 22 מהוד השרון בחשד למעורבות בירי, ומסרה כי הרקע פלילי.
הדיווח על הירי ברחוב ציהתל"י ביפו התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב דן בשעה 20:54. חובשים ופרמדיקים של הארגון טיפלו בצעיר במקום ובהמשך פינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפציעה חודרת.
2 צפייה בגלריה
אירוע ירי בתל אביב יפו
אירוע ירי בתל אביב יפו
זירת הירי ביפו, הערב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
מוחמד זתוניה שנורה באירוע ירי בתל אביב יפו
מוחמד זתוניה שנורה באירוע ירי בתל אביב יפו
מוחמד זתוניה
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף כורדי סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי, ביצענו בו פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו אנוש".
זתוניה הוא הנרצח ה-107 בחברה הערבית השנה, והרביעי תוך יממה. רק 25 ממקרי הרצח פוענחו. שלשום בלילה נורה למוות ברהט אמיר א-זיאדנה, צעיר בן 25. הוא ישב עם קרוב משפחתו באוהל כשאש נפתחה לעבר השניים. לפי החשד, אדם חמוש ירד מרכב, ירה לעברם ונמלט. הרקע לירי הוא סכסוך משפחתי. מצבו של קרוב המשפחה מוגדר בינוני.
כמה שעות לפני כן פארס הייב בן השנתיים נורה למוות בטעות בנצרת, בעת שעבריינים רצחו את אביו פיראס בן ה-33. השניים היו במכונית בעת שנפתחה האש לעבר האב, שממנה נהרג גם הבן הקטן. אתמול השניים הובאו למנוחות ונקברו באותו ארון.
פורסם לראשונה: 21:35, 21.12.22