"קיבלתי הודעה שהבן שלי עידן שהיה מעורב בתאונה ברמלה, והייתי בהלם. סיימתי יום עבודה ורצתי בדיוק לזירה של התאונה. המצב היה מזעזע", כך מספר היום (שבת) ארתור, אביו של הנהג שנפגע בתאונה עם רכבו של השר לביטחון לאומי בן גביר סמוך לזירת הדקירה ברמלה. למרות ההערכות כי ישתחרר השר בן גביר נשאר באשפוז גם הלילה.

לדבריו, הגיע למקום האירוע אחרי שקיבל הודעה מגיסו. "ראיתי שהבן שלי באוטו לבד ואף אחד לא ניגש אליו. כבר פינו את השר ולא ראיתי אותם. אף אחד לא הגיע לכיוון הבן שלי בשביל לתת לו עזרה חוץ מפרמדיק אחד שהוא חבר שלו. האוטו של השר כבר פונה - ועדיין הבן שלי היה בתוך האוטו תקוע ואף אחד לא עזר לו לצאת".
הבן שלו נותח אמש, ומאז נמצא בהתאוששות. הוא שחזר את התאונה וסיפר לאביו שנסע באור ירוק, לאחר שגם בלשכת בן גביר אישרו כי רכבו של השר לביטחון לאומי עבר באדום. "האוטו שיצא באדום במהירות נכנס לתוך הצומת ולא הספיק לעצור. בבלימה הוא כבר נתקע בתוך האוטו. אני לא ידעתי שהאוטו בכלל ששייך לבן גביר והייתי בהלם", סיפר.
"הבן שלי עבר ניתוח ברגל וסובל מכאבים בכל הגוף, צוואר וגב תחתון הוא בקושי שוכב. אני מקווה שכולם יהיו בריאים. אני מאחל החלמה מהירה למשפחה של השר בן גביר ולכל מי שהיה באוטו". לטענתו, עד כה איש לא פנה אליהם לשאול לשלומו של הנהג הצעיר או כדי לגבות ממנו עדות: "אף אחד לא דיבר איתנו ולא התקשרו אלינו".
בן גביר עצמו פונה אתמול במצב קל-בינוני לבית החולים שמיר-אסף הרופא, אחרי שהרכב שלו התפרץ לצומת ברמזור אדום עם יציאתו מזירת פיגוע הדקירה בעיר - והתנגש ברכבו של הצעיר שנסע ברמזור ירוק. בהמשך הועבר בן גביר יחד עם בתו שגם הייתה ברכב ונפצעה באורח קל להדסה עין כרם. הוא סובל משברים בצלעות, מטופל על ידי פרופ' אבי ריבקינד, ובשל אילוצי אבטחה מאושפז באחת מיחידות הלב.
1 צפייה בגלריה
הפצוע מהתאונה של איתמר בן גביר בבית החולים
הפצוע מהתאונה של איתמר בן גביר בבית החולים
(צילום: אלכס קולומויסקי, שמוליק דודפור)
הערב לשכת השר הסבירה מדוע עבר באדום ומסרה כי "כנראה שעד שהשר בן גביר לא ימות כלי התקשורת במדינת ישראל ימשיכו להתעלק עליו ולהכפיש אותו. לגופם של דברים, השר בן גביר, כמו גורמים בכירים נוספים המוגדרים מאויימים בדרגת איום גבוהה, נוסעים בנסיעה מבצעית בשיירה מאובטחת. השר הוא האישיות הכי מאויימת במדינת ישראל, לפיכך הוא עובר גם ברמזורים אדומים, נוסע עם סירנות ומאבטחיו מנסים ליצור מצב בו לא תשקף סכנה לשר ולאנשיו".
לאחר מכן פרסמו הודעה נוספת בה כתבו כי "עם צאת השבת השר עודכן בצער ותדהמה על אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם. באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר. השבח לבורא עולם ותודות לטיפול הרפואי המסור השר מתאושש ומצבו משתפר. השר מודה לאלפי המברכים ועשרות האלפים שהתפללו לשלומו. השר עדין מטופל בבית חולים הדסה. עדכונים ימסרו בהמשך".
ממד"א נמסר בתגובה: "אנחנו דוחים בתוקף את הטענות. מבדיקת מערכת השליטה והבקרה הממוחשבת של מד"א עולה, כי מיד עם קבלת הקריאה על התאונה בקו החירום 101 של מד"א, הוזנקו למקום, כונני תגובה מיידית, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, שהעניקו מייד לכל פצועי התאונה טיפול רפואי ופינו אותם במהירות לבית החולים. לגבי הטענות של נהג הרכב המעורב בתאונה, הפצוע הגיע מרמלה לבית החולים שיבא בתל השומר בתוך 34 דקות בלבד מרגע קבלת הקריאה במוקד מד"א".