הנהג בן ה-23 שהיה ברכב שבו התנגש רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אתמול ברמלה הוכנס במהלך הלילה לחדר ניתוח בבית החולים שיבא בתל השומר - לאחר שבברכו התגלו בועות אוויר. "כעת הוא אחרי הניתוח, בחדר התאוששות, ומרגיש יותר טוב", אמר הבוקר (שבת) עורך דינו. במקביל, בתו של בן גביר שוחררה מבית החולים הדסה עין כרם, אולם השר נשאר מאושפז וצפוי להשתחרר לביתו לאחר צאת השבת.

בן גביר פונה אמש במצב קל-בינוני לבית החולים שמיר-אסף הרופא, אחרי שהרכב שלו התפרץ לצומת ברמזור אדום עם יציאתו מזירת פיגוע הדקירה בעיר - והתנגש ברכבו של הצעיר שנסע ברמזור ירוק. בהמשך הועבר בן גביר יחד עם בתו שגם הייתה ברכב ונפצעה באורח קל להדסה עין כרם. הוא סובל משברים בצלעות, מטופל על ידי פרופ' אבי ריבקינד, ובשל אילוצי אבטחה מאושפז באחת מיחידות הלב.
"עברתי באור ירוק והפמליה של בן גביר נכנסה לצומת באור אדום. אין לי שום עבר תעבורתי", סיפר אמש הנהג בן ה-23. "כואב לי מאוד בכל הגוף, אני עוד אמור לעבור צילומים וכנראה שיש לי שברים בצלעות ובצוואר".
בתמונה מבית החולים נראה הנהג שוכב במיטה עם מקבע לצוואר. עורך דינו של הנהג, עו"ד ראפת אסדי, אמר: "מרשי כרגע נמצא בבית החולים מקבל טיפול רפואי כתוצאה מהפגיעות שנגרמו לו בעקבות התאונה. מרשי מסר לי באופן נחרץ שהוא עבר את הצומת באור ירוק. השיירה של השר חצתה את הצומת באור אדום, חסמה את דרכו - וכתוצאה מכך נגרמה התאונה".
2 צפייה בגלריה
רכבו של השר איתמר בן גביר
רכבו של השר איתמר בן גביר
רכבו ההפוך של השר בן גביר בזירת התאונה ברמלה
(צילום: שמוליק דודפור)
2 צפייה בגלריה
הפצוע מהתאונה של איתמר בן גביר בבית החולים
הפצוע מהתאונה של איתמר בן גביר בבית החולים
"מרגיש יותר טוב". הנהג בן ה-23 שנפצע ברכב שבו התנגש בן גביר
רכבו של בן גביר התהפך בעקבות ההתנגשות. ל-ynet נודע כי לפחות שלושה מנוסעי הרכב, כולל השר והבת שלו, לא היו חגורים. בלשכת השר, אישרו שהרכב עבר באדום, "בגלל שהיה בנסיעה מבצעית, הוא שר מאוים בעיר מעורבת".
עו״ד ראפת אסדיעו״ד ראפת אסדי
בעבר כבר ספג בן גביר ביקורת על עבירות תנועה שונות, ובין היתר תיעד את עצמו בסרטון ללא חגורה באמצע נסיעה. רק באוגוסט אשתקד היה בן גביר מעורב בתאונה אחרת, לאחר שלפי החשד אחד הנהגים חצה את צומת הגבעה הצרפתית בצפון ירושלים ברמזור אדום. בתאונה ההיא הרכב התנגש חזיתית במכונית משפחתית פרטית. לא היו נפגעים בגוף אך נגרם נזק לרכבים המעורבים.
בתחילת החודש, בתיעוד שהגיע לידי ynet, נראה רכב השרד של בן גביר נכנס לצומת ממילא בירושלים - כשרכב הליווי הנוסף נעצר ברמזור אדום. בתיעוד אחר מלפני מספר ימים תועדה שיירת בן גביר נוסעת במהירות על תוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו בעיר - ציר המיועד לנסיעה במצבי חירום עבור כוחות הביטחון.