מספר ההרוגים השנה כבר חצה את זה של השנה שעברה, והקטל בכבישים ממשיך לגבות מחיר דמים כבד: שני גברים בשנות ה-30 לחייהם נהרגו הערב (ו') ליד כסייפה שבנגב, בתאונת דרכים שלפי מד"א היו מעורבים בה שני כלי רכב. ההרוגים הם ככל נראה תושבי כסייפה.
הדיווח הראשוני על התאונה הקשה התקבל במוקד מד"א בשעה 20:40, וצוותים של הארגון הוזעקו לזירה בכביש 31. החובשים והפרמידיקים של מד"א העניקו שם טיפול לשני הגברים שנפצעו באורח אנוש, וקבעו תוך זמן קצר את מותם. שוטרים הוזעקו גם הם למקום, ובמשטרה ציינו שנפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב נגב.
1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכסיפה
זירת תאונת הדרכים בכסיפה
זירת תאונת הדרכים ליד כסייפה, הערב
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
פרמדיק מד"א חיליק מויאל וחובש בכיר במד"א מג'אהד אל עמור סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מהפצועים שכב על הכביש בסמוך לרכב שעלה באש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב השני שעלה על גדר ההפרדה והיה נטוי על צדו חולץ כשמצבו אנוש, ביצענו בו פעולות החייאה אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
מוקדם יותר היום נהרגו שני רוכבי אופנוע בתאונות דרכים נפרדות, אחת בין סכנין לעראבה ושנייה בשטח פתוח בוואדי שילה הסמוך לבית אריה שבשומרון. בכך עלה ל-79 מניין רוכבי האופנוע שנהרגים בכבישים מתחילת השנה - מספר גבוה בהרבה בהשוואה לשנים קודמות.
הלילה נהרגו גם חמישה פלסטינים בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 60, בצומת יצהר שבשומרון. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם.
"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפרו גלי סופר ושרון שקד, פרמדיקיות של מד"א. "שלושה מנוסעי הרכבים בשנות ה-20 לחייהם שהיו מחוסרי הכרה וללא סימני חיים סבלו מפציעות קשות מאוד, ולאחר בדיקות רפואית יחד עם רופא צבאי נקבע מותם. גבר ואישה נוספים שנפצעו באורח אנוש טופלו במקום ולאחר ביצוע פעולות החייאה גם כן נקבע מותם".
פורסם לראשונה: 21:47, 05.11.21