פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (יום א') לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד אפי סיונב, בן 35 מלוד, בגין רצח בנסיבות מחמירות לאחר שבחודש שעבר דקר למוות את עילאי קירושין בן השנתיים כדי לנקום בדודתו.
מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שגיא שגב, עולה כי אלנה בריקמן, דודתו של הפעוט, הגיעה לפני כמה חודשים לחנות סלולר שבה עובד סיונב בלוד במטרה לרכוש מגן מסך. אלנה התמהמה ברכישה, מה שהרגיז את סיונב שגם כינה אותה "לקוחה קשה" ו"גויה". למחרת חזרה אלנה כדי להתלונן בפני בעל החנות נגד סיונב.
2 צפייה בגלריה
עילאי קירושין הפעוט שנרצח בלוד
עילאי קירושין הפעוט שנרצח בלוד
עילאי קירושין ז"ל. נרצח באכזריות באור יום
בחודש ספטמבר היא הגישה תלונה במשטרה בעקבות תצלומים של איבר מין זכרי שנשלחו לטלפון הנייד שלה. בחקירה עלה כי סיונב הוא חשוד אפשרי ולכן הוא נחקר באזהרה. בחודש נובמבר האחרון, כשאלנה חזרה לחנות, סיונב נתן לה פתק עם מספר תעודת הזהות שלו ומספר תיק החקירה, ודרש ממנה לבטל את התלונה. כחודש אחרי, כשנתקל באלנה כשהייתה יחד עם אחותה קטרינה ובנה הפעוט, ביקש ממנה להחזיר לו את הפתק עם פרטי תעודת הזהות ומספר התיק, והיא השיבה שתעשה זאת.
בעקבות האירועים הללו, החליט סיונב לנקום באלנה והצטייד בסכין. ב-28 בדצמבר טיילה קטרינה בפארק בלוד יחד עם חברתה, כשבנה הפעוט ובתה הפעוטה של החברה יושבים בעגלות. בשעות הבוקר עזב סיונב את החנות והבחין בקטרינה מטיילת עם בנה. הוא הבין שהפעוט קשור ומקורב לאלנה והחליט להמית אותו.
הנאשם ניגש לרכב שלו, לקח את הסכין ועקב אחרי קטרינה שהלכה עם בנה ועם חברתה לכיוון מרכול במרכז המסחרי. בשלב מסוים, קטרינה נכנסה למרכול בזמן שחברתה המתינה בכניסה עם התינוקות בעגלות. אז ניגש סיונב לחברה ושאל אותה מי מהתינוקת הוא בנה של קטרינה, שלף את הסכין ודקר את הפעוט ארבע דקירות בחזה, בפניו ובראשו.
חברתה של קטרינה ניסתה למנוע ממנו לדקור את הפעוט, משכה אותו והפילה אותו לרצפה, תוך שהוא פוגע בעגלה של בתה התינוקת שנפלה. עובר אורח שהיה במקום התנפל על סיונב והשתלט עליו עד שהגיעה המשטרה. הפעוט הובהל לבית החולים וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
אירוע אלימות בו נדקר תינוק
אירוע אלימות בו נדקר תינוק
דם בזירת הרצח
בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים.
בחקירותיו הודה הנאשם כי דקר את הפעוט וסיפר את הרקע לאירוע כמתואר בכתב האישום. הוא טען כי קולות בראשו הם אלה שגרמו לו לבצע את המעשה.
 עורך דין ירון גיגיעורך הדין ירון גיגי שמייצג את הנאשם
עורך דינו ירון גיגי מסר בתגובה: "מדובר במקרה נוראי, קשה וטרגי. יחד עם זאת חשוב לציין כי מדובר בנאשם מעורער בנפשו שבוחן המציאות שלו לקוי ופגום שנשלח לבחינת כשירותו המהותית וההגיונית אצל הפסיכיאטר המחוזי. לאחר קבלת עמדתו הדברים יתבהרו".