אין ספק שאחת המנצחות הגדולות ביותר בבחירות היא רשימת הציונות הדתית, שנכון לספירת הקולות הבוקר (יום רביעי) הכפילה את כמות המושבים שלה בכנסת לעומת הבחירות הקודמות - ועומדת על 14 מנדטים. אחת הסיבות המרכזיות להכפלת הכוח של הציונות הדתית היא האיחוד עם מפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר.
850 בחירות 2022 מפת הבחירות

במסגרת אותו איחוד, סוכם כי עוצמה יהודית תקבל לא מעט מקומות ריאליים, וחלק מאותם מקומות יאוישו בקרוב מאוד על ידי דמויות שיכהנו בכנסת בפעם הראשונה.
3 צפייה בגלריה
יצחק וסרלאוף, עמיחי אליהו, לימור סון הר מלך
יצחק וסרלאוף, עמיחי אליהו, לימור סון הר מלך
יצחק וסרלאוף, עמיחי אליהו, לימור סון הר-מלך
(צילומים: עוצמה יהודית, רעות קורנברג)

יצחק וסרלאוף (מקום 5 ברשימה)

מנכ"ל מפלגת עוצמה יהודית, בן 30, נשוי + שלושה ילדים מדרום תל אביב, יהיה חבר הכנסת הצעיר ביותר במפלגה.
וסרלאוף נולד בעיר העתיקה שבירושלים, ובגיל 17 מונה לסגן יו"ר צעירי מפלגת האיחוד הלאומי. הוא שירת בגולני. בין השנים 2014–2019 לימד בישיבת ההסדר "עוז ואמונה" בדרום תל אביב, אותה הקים עם הרב אחיעד אטינגר, שנרצח בהמשך בפיגוע ליד אריאל. פעיל במאבק לגירוש המסתננים האפריקניים מדרום תל אביב.

אלמוג כהן (מספר 7 ברשימה)

בן 35, נשוי + שלושה ילדים מבאר שבע. למד בישיבת "אפיקי ארץ" של בני עקיבא בעיר. התגייס לשירות המשטרה בגיל 18 ושירת כ-11 שנים בתפקידים מיוחדים, ביס"מ, ימ"ס ואף כסוכן סמוי. היה ממקימי יס"מ יואב ורהט.
כהן הוא ממייסדי הוועד להצלת הנגב שהוקם ב-2021, ארגון שנלחם בפשיעה בקרב המגזר הבדואי בנגב. בעקבות מבצע שומר החומות הקים במסגרת הארגון את סיירת בראל - סיירת מתנדבים יוצאי יחידות קרביות, שמסייעת למשטרה בשמירה על ביטחון התושבים. הסיירת נקראה על שמו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנפל בגבול רצועת עזה.
לפני כמה ימים העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה מ-2013 של שוטרים במהלך מעצר של תושבי רהט וכתב: "אלו שלמטה זוכרים מה עשיתי בצבא". לפי כתב הארץ ג'וש בריינר, ‏העצורים זיהו עצמם בתמונה מהמעצר שבו התלוננו על התעללות קשה שעברו. התיק נסגר לאחר שלא הצליחו לזהות את השוטרים.

צביקה פוגל (מקום 10 ברשימה)

בן 65, נשוי + שלושה ממושב משמר הירדן. נולד וגדל בבאר שבע, תת-אלוף במילואים, מפקד עוצבות בחיל התותחנים, ראש מטה פיקוד הדרום ומייסד מרכז האש הראשון בצה"ל. שימש כראש המועצה הממונה ביישוב הבדואי טובא-זנגרייה, והוא מפקד יחידת החילוץ של הגולן במשטרה בהתנדבות וסגן ראש איגוד הכבאות של הגליל העליון המזרחי והגולן.
ב-2003 התמודד על ראשות העיר באר שבע מטעם מפלגת שינוי, והגיע למקום השלישי לאחר שזכה לכ-15% מקולות הבוחרים והיה חבר מועצת העיר עד 2005. במקביל למד מנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני והשלים שני תארים בתחום.
3 צפייה בגלריה
צביקה פוגל
צביקה פוגל
פוגל. התמודד לראשות עיריית ב"ש
(צילום: אביהו שפירא)

הרב עמיחי אליהו (מקום 9 ברשימה)

בן 43, נשוי + שישה ילדים מהיישוב רימונים. נכדו של הרב הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו זצ"ל, ובנו של הרב הראשי לצפת הרב שמואל אליהו. משמש יו"ר איגוד רבני קהילות. שירת כלוחם בחטיבת הצנחנים. לאחר שירותו הוריד את הכיפה, אך כעבור זמן מה הוא חזר ללמוד בישיבת עטרת נחמיה. במסגרת שירותו במילואים לחם במלחמת לבנון השנייה.
אליהו מאמין בהידברות עם התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בארה"ב ומכנה את חבריהן "אחים שלי", אך לא מצדד בדרכם. בעקבות החלטתה של שרת התחבורה מרב מיכאלי על הפעלת הרכבת בשבת, אמר: "מי שקנתה ילד באמזון, לא תחנך אותנו".
3 צפייה בגלריה
חתימת ההסכם
חתימת ההסכם
הרב אליהו יחד עם בן גביר

לימור סון הר-מלך (מקום 13 ברשימה)

בת 43, אם לעשרה ילדים, תושבת שבי שומרון. הייתה מראשוני הגרעין הדתי בחומש, שם התגוררה עם בעלה שלום (שולי) הר-מלך ז"ל, שנרצח בשנת 2003 בפיגוע שבו היא עצמה נפצעה. כמה שעות לאחר הרצח היא ילדה את בתם כשהיא בחודש השביעי להריונה. בתום שיקום ממושך הר-מלך שבה להוביל את המאבק נגד פינוי היישובים בצפון השומרון בהתנתקות, והפכה לאחד מסמלי המאבק. בהמשך גם נישאה בשנית. "לכל אחד יש את הרגע שהוא ה'מנוע' שלו בחיים, מבחינתי זה היה הרגע הזה. הלילה הזה ממשיך להכות בי פעם אחר פעם", אמרה הר-מלך. "אנשים אומרים לי 'איך את עושה את זה עם עשרה ילדים?'. מבחינתי זה חלק מהבשורה, לבוא ולבטוח ביכולת שלנו, כאימהות. זאת עוצמה נשית", סיפרה בריאיון ל-ynet.

יצחק קרויזר (מקום 15 ברשימה)

בן 38, נשוי + שלושה ילדים ממושב נטור, שברמת הגולן. גדל במצפה יריחו, איבד שני אחים בתאונת דרכים קטלנית ב-2007, לחם במלחמת לבנון השנייה ואיבד חברים לנשק. כינה את חברת הכנסת לשעבר היבה יזבק מחבלת, קורא לטיפול בטרור החקלאי וטוען כי "תוכנית המאה" היא תוכנית מסוכנת שתוביל להקמת מדינה פלסטינית. כרגע, על פי תוצאות האמת, עוצמה יהודית מתנדנדת בין 14 ל-15 מנדטים, כך שיכול להיות שקרויזר לא ייכנס בסופו של דבר לכנסת.