הפריימריז חלפו מזמן, המתפקדים אמרו את דברם, אבל המתח סביב הרשימה של הליכוד רחוק מהתפוגגות. עם זאת, את ההרכב הסופי של הרשימה יקבע, בסופו של דבר, רק אדם אחד: יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. מחר (שני), שלושה ימים בסך הכל לפני הגשת הרשימות, תתכנס מזכירות הליכוד כדי לאשר את השריונים עבור היו"ר.
לרשות נתניהו שלושה שריונים במקומות ריאליים: משבצות 14, 16 ו-28. בין המועמדים לשריון ישנם שמות שזוכים לתמיכה כמעט גורפת בליכוד, כמו ח"כ לשעבר עמיחי שיקלי, תא"ל במיל' גל הירש וח"כ עידית סילמן, אלא שנתניהו בשלב זה מקפיד לשמור את הקלפים קרוב לחזה בכל הנוגע לשריונים.
2 צפייה בגלריה
מימינה - לליכוד? סילמן ושיקלי
מימינה - לליכוד? סילמן ושיקלי
מימינה - לליכוד? סילמן ושיקלי
(צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת )
הלחץ המשמעותי ביותר על ראש הממשלה לשעבר מופעל סביב סוגיית מיעוט הנשים ברשימה. רבים בליכוד קוראים לו להשתמש בשריון כדי להבטיח את מקומה של אחת מהנשים שנפלטו החוצה בפריימריז, או לחלופין להשתמש בו כדי להקפיץ את כל הנשים מקום או שניים קדימה.
בזמן שהמתח הפנימי סביב זהות המשוריינים מתעצם, נתניהו שוחח השבוע עם חלק מחברי הכנסת כדי לנסות ולהרגיע את הזעם. בין היתר שוחח עם בכירי הרשימה והבהיר להם שאם ירכיב את הממשלה, הדבר לא יפגע בחלוקת התפקידים. הוא שוחח גם עם נשים שנדחקו למקומות לא ריאליים וביקש לשמוע את עמדתן. חלקן, כאמור, ביקשו שישתמש בשריונים כדי לוודא שיתקדמו למקומות ריאליים. נתניהו אמר כי הוא לוקח את הדברים בחשבון, אך הוסיף שהוא לא מבטיח דבר.

בינתיים, פחות מחודשיים לבחירות, מנסים במפלגה לעורר את השטח. קמפיין ה"ביביבא", שבמסגרתו סייר נתניהו עם אוטובוס בשכונות ליכודיות מובהקות וניסה לעורר את התושבים, לא מתרומם. הכעס הפנימי מחלחל לחלק מהסניפים, שלפי חברי מפלגה לא פעילים בעוצמה המצופה בנקודת זמן כזאת במערכת הבחירות.
קמפיין הליכוד אף נאלץ להתמודד עם משבר, בעקבות הביקורת שעוררה הבחירה לתת לנתניהו לנאום לתומכיו מאחורי זכוכית משוריינת. בליכוד טוענים כי ההחלטה נבעה מדרישות השב"כ. בסוף השבוע העלה נתניהו ברשתות החברתיות סרטון שלו צועד בהליכה מהירה בטיילת בתל אביב ומשוחח עם תושבים.