2 צפייה בגלריה
התאומות
התאומות
מימין לשמאל: אביגיל ואדל כפיר, הלל ורוני חדד ומוריה ואביגיל זאבי
(צילום: עיריית רחובות)
שלושה זוגות תאומות יחלו הבוקר את לימודיהן בכיתה א' בבית הספר "נועם הצבי" ברחובות: אביגיל ואדל כפיר, הלל ורוני חדד ומוריה ואביגיל זאבי. התאומות הנרגשות כבר הספיקו להגיע למפגש הכנה עם ילדי הכיתה, שבו הן משכו תשומת לב מיוחדת. כולן גם הצטלמו עם הילקוטים החדשים - כולם בצבעי ורוד.
קראו עוד:
"אנחנו קיווינו מאוד שלא תהיה שביתה, ואנחנו מאוד שמחות לעלות לכיתה א'", אמרו אתמול התאומות רוני והלל לאימן שרית חדד, כששמעו ממנה שאיום השביתה בוטל והבוקר הן יתחילו את יום הלימודים הראשון שלהן.
"כבר חוויתי את המעבר לכיתה א' עם הבנות הגדולות שלי, אבל אני מתרגשת כאילו שזו הפעם הראשונה", אימא חדד אומרת, "זו שמחה כפולה, אנחנו מאושרים ששנת הלימודים מתחילה כרגיל. הבנות ספרו את הימים, ושאלו מתי יגיע יום חמישי כדי לפגוש את החברות בכיתה ואת המורה".

2 צפייה בגלריה
התאומות
התאומות
בהצלחה לכולן ולכולם
(צילום: עיריית רחובות)
הלל ורוני הקטנות חושבות מצידן על רגע הפרידה כשהן ייכנסו בשערי בית הספר. רוני תלמד בכיתה א'-3 והלל תלמד בכיתה א'-1: "הלל ואני תמיד היינו יחד בגן, ועכשיו הפרידו אותנו, אבל בהפסקות נהיה יחד. אנחנו נכיר חברות חדשות ואת המורה", רוני אומרת.
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול התרגש במיוחד למראה שלוש התאומות בשכבת א' של בית הספר, ואיחל הצלחה רבה לכל 42,150 התלמידים בעיר.