סגירת מעגל בבית החולים שהפך מהמקום שבו הכירו ק' וד' בנסיבות של פציעה בקרב, למקום שבו חגגו את לידת בנם הרביעי. בשנת 2007 ד', אז מפק"צ בגדס"ר צנחנים והיום סא"ל במילואים בחטיבה 551, השתתף בפעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין ונפגע מקליע בכתפו בהיתקלות עם מחבלים.
"הייתי קמב"צית בחמ"ל של חטמ"ר מנשה", משחזרת רס"ן ק'. קיבלנו דיווח על הקצין הפצוע, ואני ניהלתי את פעולת הפינוי שלו למרכז הרפואי העמק בעפולה". ד' עבר ניתוח ואושפז במחלקה האורתופדית בבית החולים. "למחרת", מספרת ק', "פנה אליי מפקד חטיבת מנשה, הרצי הלוי, היום הרמטכ"ל, והציע לי להתלוות אליו לביקור אצל הקצין הפצוע. הייתי אז קצינה צעירה בת 21 והיה מרגש לראות את הקצין שהייתי אחראית על הפינוי שלו כשהוא מתאושש".
2 צפייה בגלריה
yk13719735
yk13719735
אהבה על מדים. ק' וד' עם שלושת בניהם הגדולים
במהלך הביקור, מספר ד', "הבחנתי שק' משוחחת עם הסמג"ד של הגדס"ר, תא"ל ערן אוליאל, ואחרי שהביקור הסתיים פניתי אליו וביקשתי ממנו את הטלפון שלה. אמרתי לו שהיא מצאה חן בעיניי, שאני פצוע ויש לי זמן פנוי. בהתחלה הוא סירב ואמר שהיא תכעס עליו, אז אמרתי לו שככה לא מתנהגים לפצוע ובסוף הוא נתן לי את הטלפון שלה".
"יום אחרי הביקור במחלקה", ממשיכה ק', "קיבלתי טלפון ממספר לא מוכר. הוא אמר, 'שלום, זה ד', הקצין שנפצע, רציתי לדעת אם נוכל לצאת לדייט כשאשתחרר מבית החולים'. חשבת שזה מקסים אבל סירבתי".
2 צפייה בגלריה
yk13720010
yk13720010
ק' וד' אחרי לידת בנם הרביעי
(צילום: המרכז הרפואי העמק)
למרבה המזל, הגורל זימן להם הזדמנות נוספת. "אחרי כמה זמן ק' שלחה לי הודעה בפייסבוק", מספר ד'. "התחלנו לדבר וקבענו להיפגש. התחלנו לצאת, עברנו לגור יחד, וב-2014 התחתנו. גרנו בתל אביב עד לפני כמה חודשים, כשעברנו לעמק יזרעאל".
קראו עוד:
ד' וק', בני 38, כבר היו הורים לשלושה בנים שנולדו בבית החולים איכילוב בתל אביב. בנם הרביעי, כליל, נולד במרכז הרפואי העמק בעפולה - שם נפגשו בפעם הראשונה. "הלידה כאן היא הרבה יותר מלידה רגילה", אומרת ק'. "מבחינתי זו חזרה למקום שבו היה לי הדייט הראשון עם בעלי".
"זו הפעם הראשונה שאני יולדת בלי ד', שהיה בפעילות בעזה. אחרי ששיתפתי בפייסבוק את החששות שלי, פנתה אליי אסנת בשן, מיילדת מהעמק, והתנדבה להיות הדולה שמלווה אותי. בנוסף התלוותה אליי צלמת וידיאו שתיעדה את כל הלידה בשביל ד'. רגע אחרי שהוא יצא מעזה הצלמת חייגה אליו, אמרה לו, 'מזל טוב, יש לך בן' והראתה לו את התינוק. בפעם הראשונה כשנפגשנו הוא היה עם חלוק חולים ואני על מדים, והפעם הוא על מדים ואני עם החלוק".
פורסם לראשונה: 00:00, 17.12.23