האם דניאל קורמייה עדיין לא סיים את הקריירה? לוחם ה-MMA האגדי, אחד הגדולים בהיסטוריה, הודיע אמנם על פרישה לאחר ההפסד בתחילת השבוע לסטיפה מיוצ'יץ' בקרב השלישי שלהם ראש בראש, אבל מעריציו עשויים להמשיך לראות אותו בפעולה, אך במתכונת מעט שונה. על פי דיווחים הוא שוקל מעבר ל-WWE.
קורמייה (41) מבין היטב שדרכו ב-UFC הסתיימה, אבל בראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד" הוא הודה שמעבר לזירת ההיאבקות הבידורית אפשרי מבחינתו ושהוא עשוי להשתתף ברויאל ראמבל שיתקיים בינואר 2021.
1 צפייה בגלריה
המעריצים יכולים לפנטז. דניאל קורמייה
המעריצים יכולים לפנטז. דניאל קורמייה
המעריצים יכולים לפנטז. דניאל קורמייה
(צילום: getty images)
"עוד לא פרשתי", אמר אלוף העולם לשעבר במשקל כבד בראיון, "זו בסך הכל חופשה". כאוהד נלהב של ה-WWE הוא הביע בעבר עניין להצטרף לארגון, אבל טען אז כי עדיין לא הגיעה העת לכך, מה שככל הנראה השתנה לאחרונה, גם בגלל הסיטואציה.
בעבר טען קורמייה: "הייתי רוצה להופיע ברויאל ראמבל, לזרוק מישהו על החבלים ולכסח לו את הצורה, או להעיף מישהו מעל החבלים. היאבקות מקצוענית? אני כולי בתוך זה".
הלוחם האחרון שעבר מה-MMA ל-WWE היה קיין ולאסקס, אשר שוחרר לאחר שהשתתף בשני קרבות בלבד. הלוחם המפורסם ביותר שעשה את המעבר מהאוקטגון לזירת ההיאבקות הוא כמובן ברוק לסנר, שבעברו, בדיוק כמו קורמייה, היה אלוף ה-UFC במשקל כבד.