יממה לאחר סיום אליפות אירופה בגלישת רוח בפורטוגל, התגלה שהיווני ביירון קוקאלניס, שסיים את התחרות במקום הרביעי, יצא למים כשהוא חיובי לקורונה.
קוקאלניס לקח חלק בשיוט המכריע, וסיים אותו במקום העשירי והאחרון. עוד לפני שיצא למים היה היחיד שלא קיבל תשובה על תוצאות הבדיקה ולטענתו רק שסיים, פתח את המייל וגילה את התוצאה.
3 צפייה בגלריה
ביירון קוקאלניס
ביירון קוקאלניס
ביירון קוקאלניס
(צילום: vilamoura sailing)
3 צפייה בגלריה
ביירון קוקאלניס
ביירון קוקאלניס
גילה את התוצאה החיובית רק בסיום השיוט
(צילום: vilamoura sailing)
בפוסט שהעלה, סיפר הגולש על שעבר אתמול: "לצערי אתמול סיימתי במקום הרביעי ולא הצלחתי להביא מדליה. חבל בשביל המאמן שלי ניקוס קלקלנאקיס שהביא אותי לאליפות, ולא יכולתי להודות לו על כל המאמץ העצום שהוא עושה עבורי".
"לפני המרוץ האחרון עשינו כולנו בדיקת קורונה ולכולם הייתה התוצאה שלילית, רק לי לא הייתה תוצאה. הצטרפתי לשיוט בלחץ וחרדה. ירדתי למים לשיוט האחרון מלא לחץ, למה התוצאה שלי לא הגיעה? אמרתי לעצמי, אל תחשוב שלילי. אך למרבה הצער החרדה הזו השפיעה על הביצועים שלי ולכן הגעתי למקום הרביעי בזמן שיוט המדליות. לאחר התחרות ראיתי בתשובה במייל שאני חיובי לקורונה וההלם היה גדול. עכשיו אני צריך להישאר בפורטוגל כדי להחלים".
3 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
המדליסטים הישראליים: קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
(צילום: באדיבות איגוד השייט)
במשלחת הישראלית טוענים כי לא היו במגע עם היווני: "הוא התרחק מכולם והיה לחוץ, חשבתי שזה בגלל שיוט המדליות", סיפר סגן אלוף אירופה שחר צוברי. "אחרי השיוט הוא נעלם, וראיתי באינסטגרם שלו שהוא נדבק".