בעקבות המשבר המקצועי החמור שבו היא נתונה - שמונה הפסדים רצופים ביורוליג והפסד מאכזב במיוחד בדרבי - במכבי ת"א שוקלים לבצע זעזוע בעמדת המאמן. האופציה המרכזית שעלתה על הפרק היא החלפתו של יאניס ספרופולוס במאמן נבחרת ישראל גיא גודס, לצד מינוי מאמן נבחרת הנשים שרון דרוקר כעוזרו.
לאור רצף ההפסדים, במועדון כבר שוקלים תקופה ארוכה את מעמדו של ספרופולוס. עם זאת, הפרידה מערימה לא מעט בעיות טכניות, גם בגלל העובדה שעוזרו ואסיליס יראגוטליס, שנחשב ליד ימינו, יעזוב ברגע שספרופולוס יפוטר וכך יישאר חור על הקווים. בנוסף, בהנהלה המשיכו לתת לספרופולוס קרדיט בשבועות האחרונים גם בזכות מערכת היחסים הטובה בין הצדדים.
2 צפייה בגלריה
מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון
בדרך חזרה למכבי ת"א. גודס
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שרון דרוקר חוגג
שרון דרוקר חוגג
יוכל למלא את החסר בזמן שגודס ייצא למשחקי הנבחרת. דרוקר
(צילום: עוז מועלם)
סיבה נוספת לכך שהפרידה ממנו טרם התרחשה היא היעדר אלטרנטיבה. מספר מאמנים זרים אמנם נמצאים על המדף, אך הם אינם מתאימים להנהלה מסיבות שונות. בנוסף, מאמן זר שינחת בארץ גם יצטרך לעבור בידוד, דבר שמקשה מאוד על לוח המשחקים העמוס של הצהובים. מבחינת שוק המאמנים הישראלים שמתאימים לרמת יורוליג, שני השמות הבולטים הם עודד קטש שנותר ללא קבוצה וגיא גודס שפוטר לאחרונה ממכבי ראשל"צ ומאמן במקביל את נבחרת ישראל.
האופציה של גודס, שכבר העביר עונה וחצי במכבי ת"א כמאמן ראשי (2014 עד 2015) וכן שלוש קדנציות כעוזר מאמן, עלתה מספר פעמים בשבוע האחרון. הבעיה המרכזית במועמדותו היא העובדה שבחודש פברואר הוא אמור לנהל את משחקי הנבחרת במוקדמות גביע העולם – שייערכו במקביל למשחקי היורוליג. לכן עלתה האפשרות לצרף לו עוזר מאמן ותיק ומנוסה בדמותו של שרון דרוקר, מאמן נבחרת הנשים, שיוכל למלא את החסר בזמן שגודס ייצא למשחקי הנבחרת.