סרינה וויליאמס אמנם מתכוונת לפרוש אחרי אליפות ארה"ב, אך היא לא הולכת לעשות זאת ללא קרב. הלילה (בין רביעי לחמישי) מי שנחשבת לטניסאית הגדולה בכל הזמנים סיפקה עוד רגעי קסם בטורניר הפרידה שלה, כשגברה 6:7 (4), 6:2, 2:6 על האסטונית אנט קונטבייט, המדורגת 2 בעולם, כל הדרך לסיבוב השלישי.
בדומה למשחקה הקודם, גם הפעם שורה של ידוענים עמדו בתור כדי לצפות בסרינה, מהבמאי ספייק לי, דרך הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד ועד גדול שחקני הגולף מאז מעולם טייגר וודס. "לפרוש? אני לא ממהרת. עוד נשאר בי עוד קצת", צחקה בסיום וויליאמס.
6 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
בכושר שיא. וויליאמס
(צילום: gettyimages)
6 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
שיחקה את הטניס הטוב ביותר שלה בתקופה האחרונה. וויליאמס
(צילום: AP)
זה היה עוד ערב מחשמל באצטדיון ארתור אש. דווקא קונטבייט נראתה מפוחדת ומבוהלת מהעידוד שקיבלה סרינה מ-30 אלף הצופים. האסטונית אמנם ניצחה בצורה משכנעת את המערכה השנייה, אבל אז קרסה וראתה את האמריקאית משחקת את הטניס הטוב ביותר שלה בתקופה האחרונה.
"טוב, כנראה שאני שחקנית די טובה", המשיכה וויליאמס להתבדח. "אני אוהבת אתגרים, להתמודד מולם זה הדבר שאני עושה הכי טוב. במשחקים האחרונים שלי כאן בניו יורק פשוט הכל מתחבר. אני סופר תחרותית ומסתכלת על כל משחק כבונוס. אין לי מה להוכיח ואין לי מה להפסיד. זה כיף, אני פשוט נהנית".
6 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
כן, היא אכן הגדולה בכל הזמנים
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
סרינה לא נתנה ללחץ להשפיע עליה
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
ספייק לי
ספייק לי
ספייק לי בטירוף ביציעים
(צילום: AFP)
כזכור, בפוסט שהעלתה בתחילת החודש שעבר באינסטגרם, בו צירפה את תמונת השער למגזין "ווג" אליו התראיינה - סיפרה סרינה כי "אני לא רוצה שזה ייגמר, אבל אני מוכנה לדבר הבא". והדבר הבא מבחינתה יהיה לפגוש בסיבוב השלישי בארה"ב את איילה טומליאנוביץ' האוסטרלית (46 בעולם), שגברה על יבגניה רודינה הרוסייה 6:1, 2:6, 5:7.

טורניר הבלהות של הטניס היווני

לא רק המדורגת 2 בעולם ארזה את המזוודות מוקדם, גם זו השלישית - מריה סקארי היוונייה. סקארי הודחה במפתיע על-ידי שיו וואנג הסינית עם 3:6, 7:5, 7:5 והיא סוגרת טורניר מאכזב עבור היוונים, אחרי ההדחה המוקדמת של סטפנוס ציציפאס אצל הגברים.
6 צפייה בגלריה
מריה סקארי
מריה סקארי
אורזת את המזוודות. סקארי
(צילום: EPA)
אונס ג'אבור הטוניסאית, המדורגת 5 בעולם, גברה 5:7, 2:6 על אליזבת' מנדליק האמריקאית והעפילה לסיבוב השלישי בניו יורק, אותו מעולם לא עברה. אלילת הקהל המקומית (אחרי סרינה כמובן), קוקו גוף (13), ניצחה את אלנה-גבריאלה רוס הרומנייה 2:6, 6:7 (4) ותפגוש בשלב הבא את בת ארצה מדיסון קיז (20), שחלפה על-פני ויקטוריה קוזמובה הסלובקית עם 1:6, 5:7.
אצל הגברים, אנדי מארי (51) בסיבוב השלישי אחרי ניצחון על אמיליו נאבה האמריקאי (203) 7:5, 3:6, 1:6, 0:6. הבריטי עלה לשלב בו היה הפעם האחרונה ב-2016. ניק קיריוס (23), פייניליסט ווימבלדון, גבר 6:7 (3), 4:6, 6:4, 4:6 על בנג'מן בונזי הצרפתי (50).