"אנחנו באים לנצח את המשחק הזה. יש לנו מטרה אחת בלבד - לעלות ליורו, ואנחנו נעשה את זה". רגע לפני העלייה של נבחרת ישראל לאימון המסכם הערב (שישי) בארנה נציונלה בבוקרשט, שיארח בשבת (21:45) את המשחק מול רומניה לעיני 46 אלף אוהדים, אלון חזן העביר מסר ברור לשחקנים שלו.
עוד לקראת רומניה
חזן די סגור על ההרכב, למעט אולי שתי התלבטויות בקישור. הראשונה, בין רמזי ספורי לאוסקר גלוך. זאת אחרי שעל-פי התוכנית המקורית של הצוות המקצועי גדי קינדה יועד לפתוח בהרכב, אבל הגיע פצוע מארה"ב ולא התאמן עד כה. השנייה, לגבי הקשר השני לצידו של דור פרץ. נראה כי יש יתרון לנטע לביא, אולם באימון המסכם יבחנו גם את מוחמד אבו פאני ומחמוד ג'אבר.
2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
שתי התלבטויות. חזן
(צילום: יאיר שגיא)
בנבחרת עסוקים מאוד במשחק ההגנה, זאת אחרי שהנבחרת ספגה ב-19 משחקים ברציפות, ולא זכור מתי הצליחה לסיים משחק ללא שער חובה. למרות הירידה ביכולת של מיגל ויטור ושון גולדברג, סתיו למקין משחטאר דונייצק בציוות הגנתי עם עוד טירון בנבחרת הבוגרת כמו רוי רביבו, נראה כהימור גדול מידי מבחינת הצוות המקצועי.
"הכי חשוב לא לספוג שער ברומניה, לעצור את הסטטיסטיקה הגרועה שבכל משחק נבחרת אנחנו מקבלים בראש", אמרו בנבחרת. "ראינו את הנבחרות הצעירות, הן צריכות לתת לבוגרים השראה. לא בכדי ארבעה שחקנים קפצו בפעם הראשונה בהיסטוריה ישירות מהנבחרת של אופיר חיים לזו הבוגרת. קורה פה דבר מצוין שצריך להמשיך אותו הלאה".
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
צפוי לעלות ב-11. לביא
(צילום: שאול גולן)
2,500 אוהדים ישראלים יגיעו לאצטדיון מחר בערב על מנת לעודד את הנבחרת. בתקשורת הרומנית ישנו זלזול כלפי הנבחרת הישראלית, כשבעיתונים כבר מתכוננים לעלייה ליורו. בתקשורת המקומית אף הופתעו כי שוער המשנה של באיירן מינכן, דניאל פרץ, יפתח על הספסל.